رونمایی از اثر هنری مردان خدا در کرمان

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمان گفت: امروز همزمان با سالروز گرامیداشت شهدا از اثر هنری با عنوان مردان خدا رونمایی می‌شود.

رونمایی از اثر هنری مردان خدا در کرمانابوذر حسینی نسب مسئول بسیج هنرمندان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بسیج هنرمندان استان کرمان با همکاری گروه قرآنی و تواشیح نورالزهرا اثر هنری و موسیقایی مردان خدا را تولید و امروز از آن رونمایی خواهدکرد.

حسینی نسب افزود: امسال چندین اثر هنری توسط بسیج هنرمندان استان تولید و ر مراسمات مختلف رونمای شده است که یکی از شاخصترین آن‌ها کار موسیقی با عنوان شهدا عشایرو آلبوم دلنوازبا محوریت کنگره بزرگ سرداران و شهدا کرمان بودند که در کنگره بزرگ عشایر در جنوب کرمان رونمایی شدند.

اوبیان داشت: اثر مردان خدا نیز با همکاری ۱۰ نفر از فعالین در عرصه موسیقی و گروه تواشیح و قرآن نورالزهرا ساخته و امروز به طور رسمی همزمان با روز گرامیداشت شهدا در صدا وسیمای مرکز کرمان رونمایی و پخش خواهد شد.

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمان تصریح کرد: تولید این اثر هنری از مهرماه امسال آغاز شد وکار ساخت آن ۶ ماه به طول انجامید.

حسینی نسب اظهار کرد: گرامیداشت روز شهدا، اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، از خودگذشتگی، امید آفرینی و گام دوم انقلاب از مهمترین اهداف تولید این اثر هنری است.

اثر هنری مردان خدا ساخته و تولید بسیج هنرمندان استان کرمان است که امروز به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

این سومین اثر هنری ساخته و تولید بسیج هنرمندان استان کرمان در سال ۹۷ با موضوع و محوریت حماسی و ایثار است.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار