بازداشت ۳ نفر به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی در بردسیر

سرپرست دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان بردسیر از بازداشت ۳ نفر در این شهرستان به اتهام اخلال در روند توزیع اقلام بهداشتی و تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  افشین صالحی نژاد سرپرست دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان بردسیر از بازداشت ۳ نفر در این شهرستان به اتهام اخلال در روند توزیع اقلام بهداشتی خبرداد  گفت: یکی از این متهمان اقدام به فروش ماسک با چند برابر قیمت، خارج از چرخه قانونی می‌کرد که توسط کارگروه امنیتی ستاد مبارزه با ویروس کرونا مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

این مقام قضائی اعلام کرد:همچنین دو نفر از کسانی که اقدام به نگه داری و فروش اقلام ضدعفونی کننده غیر استاندارد و غیربهداشتی می‌نموند نیز دستگیر شده اند.

او تصریح کرد:متاسفانه علیرغم تذکرات قبلی مبنی بر ضرورت تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و جلوگیری از اجتماعات زیاد، تعداد ۴ باشگاه ورزشی در شهرستان به اطلاعیه‌های وزارت بهداشت توجه نکرده که با دستور دادستانی مکان‌های مذکور تا اطلاع ثانوی غیرفعال شده اند.

سرپرست دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان بردسیر اعلام کرد:توسط پلیس فتا شهرستان دو نفر از کسانی که اقدام به شایع پراکنی و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی و پیج اینستاگرام کرده بودند به دادسرای عمومی و انقلاب بردسیر احضار و تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند.

صالحی افزود:طی روز‌های گذشته تمامی ماشین‌های دوره گرد که غالبا از سایر استان‌های کشور به این شهرستان برای فروش محصولات خود آمده بودند جمع آوری شده اند و با گرفتن تعهد به سمت استان‌های مبداء بازگردانده شده اند و در این میان دو دستگاه خودروی به دلیل بی توجهی به اخطار‌های بهداشتی، دستور توقیف آن‌ها صادر شده است.

او هشدار داد: تیم اطلاعات، عملیات و نظارت شهرستان بردسیر ویژه مبارزه با ویروس کرونا با پشتوانه قضایی و اطلاعاتی با جدیت نظارت و بازرسی بر اماکن مرتبط با حوزه سلامت مردم و فضای مجازی را دنبال خواهد کرد و با هرگونه تخلف با جدیت و قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار