پذیرش مسافر در تعطیلات نوروز ۹۹ ممنوع شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از برخورد قاطع پلیس با اجاره دهندگان ویلا، منزل و پذیرندگان مسافر در نوروز ۹۹ خبر داد.

سرهنگ علی عارف نژاد معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان، پلیس اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای کنترل اماکن پرتردد، محل‌های تجمع و اسکان افراد غیر ساکن در استان‌های شمالی در دستور کار قرار داد.

او افزود: در این راستا با توجه به افزایش حجم سفر بواسطه تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز ۹۹ که منجر به شیوع این بیماری در سطح استان شده است، برای کنترل و مهار این بیماری تصمیماتی از سوی نهاد‌های مسئول اتخاذ شده است.

سرهنگ عارف نژاد گفت: به همین منظور با هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضائی از پذیرش و اسکان مسافر در هتل ها، اماکن توریستی و تفریحی و اقامتی و در طول ایام تعطیلات نوروز ۹۹ جلوگیری خواهد شد.

او همچنین از ممنوعیت برپایی چادر و اسکان مسافران در پارک ها، حاشیه جاده‌ها و اماکن تفریحی خبر داد و افزود: در اجرای این طرح با متخلفان واحد‌های صنفی که از قوانین صنفی و قانونی اعمال شده برای پیشگیری از بیماری کرونا تخطی کنند نیز برخورد می‌شود.

عارف نژاد با اشاره به توصیه کارشناسان و مسئولان بهداشتی کشور به جدی گرفتن ویروس کرونا و اهتمام ویژه در شکست این ویروس با رعایت اصول بهداشتی بر عدم حضور غیر ضروری مردم در اماکن پرتردد بویژه در مراکز خرید، بیمارستان‌ها و و لغو سفر‌های نورزوی تاکید کرد و گفت: مهمترین توصیه پلیس به مردم عزیز ماندن در خانه برای پیشگیری و قطع زنجیره انتقال این ویروس است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
حالا که این همه فوتی داریم نوش دارو بعد مرگ سهراب
آخرین اخبار