۸۵ نفر خوزستانی از چنگال کرونا رها شدند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تاکنون ۵۸ نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان بهبود یافتند و مرخص شدند.

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش شبانه روزی خادمان مردم در حوزه سلامت، از ابتدای شیوع کرونا در استان خوزستان تا امروز ۲۴ اسفند ماه، ۸۵ نفر از افرادی که تست کرونا آن‌ها مثبت اعلام شده بود و در بیمارستان بستری شده بودند، با بهبودی حالشان از بیمارستان مرخص شدند.

او اظهار داشت: البته افزایش تعداد بهبودی‌ها نباید رعایت نکات بهداشتی را به فراموشی بسپارد، چراکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ مورد جدید به کرونا ویروس در استان ثبت شده است.

به گفته ابول نژادیان، موارد جدید در شهرستان‌های استان به تفکیک ۱۱ نفر در اهواز،۸ نفر آبادان،۷ نفر دزفول،۵ نفر شادگان، ۷ نفر خرمشهر، ۴نفر رامهرمز،۲ نفر ماهشهر و شهرستان‌های باوی، شوشتر، کارون و شوش هر کدام یک مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسیده تا مبتلایان این ویروس به ۲۲۱ نفر در استان خوزستان افزایش یابد.

احسان پور بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار از شهر‌های باوی و رامهرمز جان خود را از دست داده تا جان باختگان این بیماری در استان به ۳۲ نفر برسد. در حال حاضر متوسط سنی مبتلایان استان ۵۲ سال و متوسط سنی بیماران فوت شده ۶۳ سال است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.