بازداشت فرد مشکوک به کرونا از سوی پلیس رژیم صهیونیستی

پلیس رژیم صهیونیستی از دستگیری فردی به اتهام نقض مقررات قرنطینه در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جرزالم پست، نیرو‌های گارد امنیتی رژیم صهیونیستی فردی را به اتهام نقض مقررات مربوط به قرنطینه در ایستگاه قطار تل‌آویو ویو بازداشت کردند.

فیلمی از دستگیری این فرد از سوی ماموران پلیس رژیم صهیونیستی، که قرار بود در قرنطینه بماند، منتشر شده است. پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد این مرد ۴۷ ساله پس از امتناع از ماندن در قرنطینه از سوی نیرو‌های گارد امنیتی بازداشت شد.

پلیس رژیم صهیونیستی روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد پلیس از مردم می‌خواهد تا به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت گوش دهند، عدم رعایت این دستورالعمل‌ها تلاش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را در فلسطین اشغالی مختل می‌کند. همچنین در این بیانیه نسبت به ممنوعیت انتشار اخبار جعلی و اطلاعات غلط که سبب ایجاد وحشت عمومی می‌شود، هشدار داده شد. در ادامه بیانیه تاکید شد اطلاعات مرتبط و معتبر از طریق بروزرسانی بخشنامه‌های رسمی فقط از طریق مقامات مجاز و در وب سایت وزارت بهداشت منتشر می‌شود.

تل آویو اعلام کرده است تاکنون بیش از ۱۷۰ نفر در سرزمین‌های اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونا در آمریکا، واشنگتن به شهروندان خود هشدار داد به سرزمین‌های اشغالی سفر نکنند. سفر به سرزمین‌های اشغالی شامل هشدار مسافرتی سطح ۳ می‌شود و شهروندانی که به آنجا سفر کنند در بازگشت به آمریکا دو هفته در قرنطینه خواهند ماند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار