خودرو‌هایی که سال ۹۹ باید در بازار ایران منتظرشان باشیم +تصاویر

در گزارش زیر به وضعیت بازار خودرو‌های جدید در سال ۹۹ پرداخته‌ایم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار خودرو ایران سال آینده را با امیدواری آغاز می‌کند؟ این پرسشی است که بستگی به دو چیز دارد. اول افزایش تولید و به طور خاص تولید محصولات جدید و دوم کاهش سطح قیمت بازاری محصولات. دو موردی که به نظر می‌رسد تحقق‌شان با، اما و اگر بسیار همراه باشد.

در بخش افزایش تولید و عرضه محصولات تازه این گمانه وجود دارد که خودروسازان با رسیدن به ثبات بهتر مالی و فنی، بتوانندهمچون برخی از ماه‌های سال تیراژ تولید خودرو را به بالای ۹۰۰ هزار دستگاه برسانند. موردی که بسیاری با تردید به آن نگاه می‌کنند و برخی نیز امکان رسیدن به آن را رد نمی‌کنند. البته با توجه به اینکه زمزمه خروج برخی از ارقام پراید و نیز پژو در سال آینده به گوش می‌رسد، این خود نشانه بدی برای تحقق این رقم جدید از تولید است.


بیشتر بخوانید: این خودرو‌ها تصادف نمی‌کنند


از آن سو عرضه و یا معرفی طیف جدیدی از محصولات و یا گمانه‌زنی در خصوص تولید برخی محصولات چینی، ایرانی و حتی آمریکایی! موجب شده تا بتوان شانسی را حتی جزئی و اندک برای بهبود بازار در سال آینده مدنظر قرار داد. اینجا در این گزارش سراغ هشت خودرو می‌رویم که به احتمال بسیاز زیاد، سال آینده میهمان بازار خودرو ایران در رده قیمتی ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان باشند.

۱. فورد تورنئو

سال آینده منتظر چه خودرو‌هایی در بازار ایران باشیم؟

یک ون ۵ نفره ۴.۴ متری با ۱۰۰۰ لیتر گنجایش در قسمت بار که در بازار‌های جهانی فروش خوبی داشته و در اروپا مونتاژ می‌شود. این محصول که توسط یکی از خودروسازان بخش خصوصی که به تولید محصولات چینی و خاصه برند بایک شهرت دارد، به کشور وارد شده و احتمالا پس از تغییراتی ظاهری وارد خط تولید می‌شود. آن طور که برخی رسانه‌های خودرویی اعلام کرده‌اند، تورنئو ایرانی‌سازی شده با موتور و گیبرکس چینی به دست مشتریان می‌رسد و در بخش جلوپنجره هم تغییراتی خواهد داشت. در‌های کشوی بزرگ، مصرف سوخت مناسب و استهلاک پایین از تورنئو یک گزینه مناسب برای ورود به ناوگان تاکسی‌های کشور می‌سازد. گزینه‌ای که مشخص نیست بعد از تغییرات ظاهری و فنی چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

۲. ساینا فیس‌لیفت

سال آینده منتظر چه خودرو‌هایی در بازار ایران باشیم؟

سدان کوچک سایپا که در دو سه سال اخیر حضور موفقی را در بازار خودرو تجربه کرده، قرار است به زودی با یک فیس‌لیفت ملایم راهی بازار خودرو شود. این محصول که سالانه بیش از ۲۰ هزار دستگاه فروش دارد، ضربه بزرگی را به اردوگاه رقیب از زمان عرضه وارد کرده و رانا را به کل از دور رقابت خارج ساخته است. مقایسه آمار تولید دو خودرو به خوبی گویای وضعیتی است که بر این محصول حاکم است و حالا یک طرح تازه بدنه احتمالا کمک می‌کند بازهم فروش ساینا در این رده سخت و چالشی بیشتر و بهتر شود. البته خب این محصول ایرانی همه مشکلات موجود در اغلب تولیدات ارزان سایپا اعم از ایمنی پایین، متریال ضعیف و امکانات رفاهی اندک را کماکان با خود دارد.

۳. ام وی ام X ۵۵

سال آینده منتظر چه خودرو‌هایی در بازار ایران باشیم؟

خب بالاخره این خودرو با یک فاصله چند ساله وارد بازار کشور شد و برچسب قیمتش همین ابتدای کار رده ۴۰۰ میلیونی را نشانه رفته که خب همین عامل آن را از دسترس بسیاری دور کرده است. ظاهر متوازن، موتور و گیربکس اقتصادی و مدرن در کنار طیفی از امکانات به روز احتمالا کمک می‌کند تا X ۵۵ بتواند سالانه حدود هزار تا ۱۵۰۰ دستگاه فروش داشته باشد. عددی که قطعا برای چری خوشایند نبوده و انتظار بیشتری را با کراس‌اوور جدیدش از بازار ایران دارد.

۴. سو ایست A ۵

سال آینده منتظر چه خودرو‌هایی در بازار ایران باشیم؟

یک سدان خوش چهره چینی که طرح ظاهری نسبتا پخته‌ای دارد و در کابین به شما امکانات خوبی هدیه می‌هد. سو ایست که قبلا با ون‌های زشت دلیکا در بازار ایران شناخته شده این خودرو جدید را با الگوبرداری از نسل فعلی تویوتا کرولا و با نیم نگاهی به کیا سراتو طراحی کرده و خب بالاتر از حد انتظار هم ظاهر شده است. سدان ۱۰ هزار دلاری A ۵ که به موتور ۱۵۰۰ سی‌سی ۴ سیلندر و ۱۱۵ اسبی مجهز است، به گیربکس CVT مجهز بوده و دقیقا ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور دارد. اعدادی که مستقیما این خودرو را به محصولی مناسب در کلاس سدان‌های اقتصادی سایز c بدل کرده و فضا را برای چری آریزو ۵، دنا و رهام تنگ می‌کند. هنوز مشخص نیست سو ایست را کدام شرکت ایرانی تولید خواهد کرد، اما شواهد اولیه از شروع آزمایش‌های این خودرو در جاده‌های کشور حکایت دارد.

۵. سمند K ۱۳۲

سال آینده منتظر چه خودرو‌هایی در بازار ایران باشیم؟

خب نوزاد تازه متولدشده ایران خودرو واقعا قرار است تا اواخر سال ۹۹ به بازار بیاید. به نظر می‌رسد این اتفاق خواهد افتاد و به رغم همه بدقولی‌های ایران خودرو، این شرکت توانایی مناسبی برای تامین موتور و گیربکس K ۱۳۲ دارد. چیزی که هم‌اینک به بحران تمام عیار برای شرکت سایپا و محصول شاهین تبدیل شده است. سدان تازه ایران خودرو که باید آن را نمونه ایرانیزه شده پژو ۳۰۱ دانست قطعا خودرو ارزانتر و ضعیفتری نسبت به ۳۰۱ است و کیفیت سواری آن هم کاهش یافته چرا که در بسیاری از قطعات آن بازنگری شده و ضمنا بسیاری از آپشن‌های خودرو حذف شده‌اند. در عین حال طرح ظاهری به روز رسانی شده و با نمونه مشتری پسندی تعویض شده که شانس ایران خودرو را برای موفقیت در این پروژه بالا می‌برد.

۶. جک S ۴

سال آینده منتظر چه خودرو‌هایی در بازار ایران باشیم؟

کراس‌اوور جدید کرمان موتور از برند چینی جک شانس این را دارد که در شرایط نامناسب کنونی و نبود محصولات تازه بخش زیادی از تقاضای انباشته شده در بازار را مال خود کند. این محصول که از زبان طراحی تازه جک هم سود می‌برد، امکانات به‌روزتری به نسبت اس ۵ و اس ۳ داشته و حد فاصل این دو محصول را پر می‌کند. نیروگاه ۱.۵ لیتری توربوشارژ هم به لطف بهره بردن از سیستم پرخوران قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۵۰ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر است. برای انتقال قدرت و گشتاور، یک گیربکس خودکار CVT طراحی کرده است. با توجه به وزن تقریبی ۱۳۵۰ کیلوگرمی جدیدترین محصول جک در ایران، احتمالا این خودرو عملکرد خوب و قابل قبولی را در بخش فنی از خود نشان خواهد داد.

۷. رهام کراس کانتری

سال آینده منتظر چه خودرو‌هایی در بازار ایران باشیم؟

اولین شاسی‌بلند ایرانی با زبان طراحی مخصوص به خود قرار است برای انبوهی از مدل‌های چینی دردسرساز شود، اما با اطلاعاتی که اخیرا سایپا از موتور به کار رفته در نسخه سدان شاهین منتشر کرده، به نظر می‌رسد ما در بهترین حالت با یک جک S ۳ روبروییم که فقط به درد استفاده‌های شهری می‌خورد. خب اگر اطلاعات اعلام شده درباره موتور توربوشارژ تیبا درست باشد، واقعا باید از رهام کراس کانتری ترسید. کسانی که دور اول عرضه سورن‌های توربوشارژ را به یاد دارند به خوبی از ناهماهنگی‌های پیش آمده در موتور ملی خبر دارند و احتمالا همین اتفاق برای پیشرانه ارتقایافته تیبا رخ خواهد داد. فارغ از اینها، اما طرح ظاهری جذاب این کراس‌اوور در کنار قیمت کمتر دو امتیاز این خودرو در بازار خواهد بود. اینکه اولین شاسی‌بلند ایرانی به سرنوشت تلخی دچار می‌شود و شکست می‌خورد یا اینکه پیروز می‌شود، هنوز مشخص نیست و زمان آن را ثابت می‌کند.

۸. رانا نیوفیس

سال آینده منتظر چه خودرو‌هایی در بازار ایران باشیم؟

هیچ تغییر مهم و خاصی در این خودرو لحاظ نشده تا بتوان به آینده آن امیدوار شد. رانا که زمانی با هدف عرضه گسترده و جانشینی ۲۰۶ سدان طراحی گشت، بعد از یک دهه با چند تفاوت ساده قرار است دوباره با همان رنگ و لعاب به مشتریان ارائه گردد. نکته‌ای که این خودرو البته از آن برخوردار است موتور نسبتا قوی و پایداری بالا در کنار ظاهر متوازن است که آن را بر ساینا و تیبا برتری می‌دهد. در عین حال قیمت بالاتر و امکانات معمولی دو موردی است که علیه رانا دست به کار می‌شوند. البته شاید رانا با گران شدن بیش از حد دیگر محصولات اندکی اوضاعش در بازار بهتر شود.

داغ ترین اخبار روز ایران و جهان

از فلسفه‌ی هفت سین تا طریقه خواندن نماز عید/ نوروز ۹۹ دقیقا چند روز تعطیل است؟

ماجرای مصاحبه نرگس آبیار با BBC چیست؟! + عکس

چرا باید به این داور عصر جدید ۴ چراغ سفید بدهیم؟

عواقب فجیع افتادن یک کلید در دست بن‎‌سلمان/ نزدیک شدن سیاس‌های مغز فندقی به این مکان ممنوع!

سال ۹۹ را با دور انداختن این وسایل آغاز کنید!

انتقام زهرآگین زن جوان از همسرش در روز طلاق

۸ راهکار برای این که در روز‌های خانه‌نشینی وزن اضافه نکنیم

طرز تهیه بهترین غذا، مربا، ترشی، دسر، شربت، کیک و شیرینی را اینجا یاد بگیرید

منبع: برترین ها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
من که همشون میخواهم
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی
۱۷:۳۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
درود
ببینین اگه با همین قیمت ها اما با چهره ی بهتر و کیفیت و به خصوص امنیت بهتر خودرو ها بودند خوب بود اما این قیمت ها برای این ماشین ها جالب نیست!!!
تازه خواهشا اون موتور ملی رو درست کنین خیلی فک کنم داغونه یه موتور در حد ارتقا یافته ی tu5 درست کنین اونم ملی! اینطوری خوب میشه بکم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی ماشین هاش خاره
Iran (Islamic Republic of)
اا
۱۷:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
آره
Iran (Islamic Republic of)
الی
۲۲:۲۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
میگما اگه قیمت اینا رو بیخیال بشیم بریم سراغ اسباب بازیش هم گرونه
اسباب بازی وانت آخه چرا باید ۱۰۰ هزار تومن باشه
حالا چه برسه ب این که اسباب بازی k132. رو درست کنند
احتمالا یه چیزی حدود ۳۰۰ هزار تومن قیمتشه
باوا چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
یکی از یکی بهتر.
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۸:۳۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
بابا دمتون گرم.من ی جوان ۲۸ ساله هستم دارای معلویت .چندساله پول جم کردم تا بتونم ی ماشین بخرم اینم این جوری گرون شد.پراید۶۰ میلیون.پول نیست بخدا
واسه رفت امدم توی شهر مشکل دارم .کسی نیست ب داد ما برسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
اگر صنعت خودرو سازی از سیطره صاحبان ثروت قدرت خارج گرددوفقط یکسال مدیریت آن به جوانان انقلابی واگذارگردد قطعا ملت خودروی ارزان سوارخواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
این خودرو سازان وبطور کلی بعضی از بازاریان از کرونا بدترند .چطوری میشه اینارو ضدعفونی کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۱۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
آخه غیر از شما کی میتونه اونا رو بخره
با حقوق ۷۰۰ یا ۱ میلیون یا حتی ۱۵۰۰ و ۲ میلیون
بجاش فشار بیارید شورای نگهبان واردات آزاد بشه قیمت خودرو برای ما قشر سوخته و بقیه مردم بی کس بیاد پایین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
بنظرم هرکی لگن خودش نگهداره ماشین نو نخریم هرچی تقاضا کم بشه قیمت میاد پایین
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۰:۰۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اصلا رانا با ساینا قابل مقایسه نیست.رانا ماشین زیبا و با کلاس وموتوری عالی.ساینا صفر گرفتم ولی بلا فاصله به خاطر کیفیت بدش فروختم ولی از رانا راضیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خدایا بسه دیگههههههههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۲:۰۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
متاسفانه صنعت خودرو الان ایران برابره با 36 سال قبل تویوتا و سیتروئن....
الان دیگه لاشه 405 و پراید تو هیچ کشوری نیست....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
تا ما این جور ماشین های بی کیفیت ها مثل پراید رو با قیمتهای نجومی میخریم این شرکت های زالو صفت به کارشون ادامه میدن لعنت به این شرکتها.............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
فورد آمریکایی وارد ایران میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
Esse
۲۰:۳۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
متاسفانه هیچ کدام در حد و اندازه ملت شریف و بزرگ ایران نیستن
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۱۷:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
چند حتما باید تمام دم و دستگاه بدنتو بفروشی از اینا بخری تازه اونم آشغال و بی کیفیت
با این پولا تو همین ترکیه میتونی بنز ورداری
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۹:۲۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
با حقوق ماهی 2 یا 3 میلیون میشه ماشین خرید؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۲۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
نه داداش فقط پراید۹۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
گفتم من از سمند k132 خیلی خوشم اومده خودم سربازم نه الان و نه هیچوقته دیگه نمیتونم بخرمش یک خیری پیدا بشه واسم بخرتش دمه عیدی ثواب داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا خودروهای زیر۴۰میلیون رو واردنمیکنن لاعقل یکبارهم ک شده امیدخودرو دارشدن روداشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
من با این اوضاع مالی منتظر یه الاغم که بخرم کی میاد تو بازار؟؟
Iran (Islamic Republic of)
الی
۲۲:۲۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
ورژن ۲۰۲۰ اش ۴۰ میلیونه ساله دیگه میاد تو بازار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
وزارت دفاع باید بیاد میدان و با همکاری شرکتهای خودروساز داخلی مثل ایران خودرو و پارس خودرو دو نوع خودرو تولید کنیم شاسی بلند ،سدان و تازه تولید کنیم و باید مثل ترکیه خودروی برقی هم داشته باشیم چرا وزارت صنایع به تولید داخل اهمیتی نمیدهد تا کی باید وارد کنندگان این خودروها مثل زالو بیت المال را بمکند ؟
Germany
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
نخرید تا بشه مثل پسته ، امسال پسته کیلویی صد تومان هم مردم نمی خرند . بدا به حال اونهایی که صدها تن پسته احتکار کرده بودند تا شب عید سه برابر بفروشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خدارو شکر
ولی مطمئنی پسته ۱۰۰ تومن شده؟ مرغم میگن رو دستشونه ولی از ۱۳ پایین نیومدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ای جوونم بای . من فقط لنگ این بودم که سال ۹۹ برسه و این ماشینا عرضه بشه و من بخرم ، آخه نکه پولام قلبمه مونده و دارن کپک میزنن . حالا موندم کدوم را انتخاب کنم . حقشه از هر مدل یکی بخرم . نههههههه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
واقعا فکر توان خرید قشر ضعیف رو نمیکنید از کجا بیاریم مگه ما نیاز به خودرو نداریم درامد ما چطور جوابگو میشه قیمتها نسبت به توان خرید خیلی بالاست
Iran (Islamic Republic of)
کیا
۱۹:۴۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
این خودروها مال ادمای پول داره همونای که پول نفت و پولای مملکتو میخورن این خودروهارو وارد نکنید اول قیمت پراید20میلیونی رو درست کنید بعد این ماشینارو وارد کنید وقتی یه پراید70میلیون بخریم احتمالا این خودرها500میلیونه ما که حرفمون به جای نمیرسه ولی خدا از دلشون در بیاره با این دزدیهاشون..
Iran (Islamic Republic of)
jafar
۱۹:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام عرض ادب
نمی دونم چی بگم که بهتون بر نخوره

با این حقوق پایین و قیمت های سر به فلک کشیده کالا کی می تونه ماشین صفر بگیره اونم بی کیفیت

واقع ما رو چی فرض کردین

متاسفم که در چنین دورانی زندگی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
احسان ر
۱۹:۳۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خداییش این ماشینای از رده خارج چیه دارید نازشو میکشید منتها چون ما ایرانیا ندیده ایم ماشین چینی پیشمون طلاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
افرین بر خودرو سازان غیور داخلی ، حرف ندارین ، همین فرمونو برین ، افرین و مرحبا بر خودروسازان خوب ما
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۸:۴۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
درخودرو،ایران حرفی برای گفتن ندارهوصنعت خودروی ایران یه بچه لوس وزرزره ویه بابای پولدار داره.درس نمیشع.
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
قشنگ هستن وقتی دنا اومد ما فکر کردیم چون تولید داخله ارزونه ولی نبود ایناهم مثله همون به ما چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
من از سمند k132 خوشم اومده خودم که پول ندارم اگه یک خیری پیدا شد واسم بخرتش ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
آلفرد هیچکاک
۲۰:۱۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
همه آرزو دارن یه خیری پیدا بشه تا براتون همه چه بخره فقط تو نیستی که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
بچه های مردم اول باید با کلی مشکلات درس بخونند بعد یه مدت بیکار باشن بعدش دو سال از اوج جوونی برن سربازی و بعد از آن باید منتظر بشینن که ۱۰ سال یک بار آزمون استخدامی بگیرند تازه بعده سربازی هیچ چی هم یادشون نیست که بخوان آزمون بدن عملا طرف ۲۹ سالش میشه هنوز از زندگی هیچ بهره ای نبرده و همش نگرانه و داره با مشکلات دست و پنجه نرم میکنه اگر هم شانس آورد و سره کار رفت حالا مشکلات مسکن و غیره بهش رو میکنه
آخه واقعا خودتون قضاوت کنید این چه دنیاییه!!!!
همش باید بدوی و هیچوقت به مقصد نرسی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۱۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
من الان ۳۴ سالمه. ۷ ساله فارغ التحصیل لیسانسم . کارگری نهایت ۷۰۰ هزار تومن. الانم بیکار . حتی کامپیوتر هم نمیتونم بخرم وانت ۱۵ تومنی هم شده ۴۰ و ۵۰. اولش میگفتن ۳۰ بعد تازه بدترم شد. هیچ کا ی نتونستن این دو سال بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ف
۰۰:۰۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
با عرض تاسف ،کاملا درست گفتید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
البته باقیمت یک فضا پیما ی اپولو !!
Germany
احسان
۱۷:۴۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
من ۲۸ سال سن دارم. ارشد دارم از امیرکبیر.
۳ ساله با تمام وجود کار میکنم ولی هنوز دارم به زور هزینه های خودم رو تامین میکنم. مجردم و واقعا نمیتونم ازدواج کنم.
نمیتونم ماشین بگیرم. پس انداز کافی برای ازدواج ندارم و اگه خونه پدرم نبود جایی هم نمی تونستم اجاره کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
از ایران بری بهترین کارو کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
توکلت بخدا باشه بطور واقعی اصلا دل به کمک کسی نبند.آیه 32 سوره نور ضمانت خداست ب ای کسانی که ازدواج کنند.من لااقل سه نفر رو می شناسم بااین آیه ازدواج کردند وماشاءالله الان هر سه نفرشون سروسامان گرفتند.فقط چشمت بخدا وتوسل باشه و دنبال پول حلال باش که حرام اگه بیاد توزندگی داشته ها رو می بره.بارها تجربه شده.ان شاءالله موفق یاشید وزندگی پر از رونق وسلامتی داشته یاشید وبعد هم این روزها رو فراموش نکنید وبه دیگران هم کمک کنید که بسیار موثر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
قیمت ها اونقدر بالا رفته که فقط به عنوان سرگرمی باید به این خودرو ها نگاه کرد. وقتی پراید بشه شصت میلیون، تکلیل بقیه خودرو ها معلومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
من توان خرید موتو سیکلت هم ندارم،توی این کشور فقط واسه از ما بهترون خودرو تولید میشه،همه خودروها یا خارجی هستن یا قطعاتشون از خارج میاد،خدا میدونه چقدر ارز از دست میدیم بخاطر باند بازیهای مسءولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
رانا نیو فیس!!!
اسمی بهتر نبود بزارن
Iran (Islamic Republic of)
آلفرد هیچکاک
۲۰:۲۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
رانا نیو فیس نه رانا پلاس
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۶:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چطوره الان از آبان 97 من ثبت نام کردم و شهریور 98 پول کامل یه تیبا رو دادم به سایپا و هر روز میگه قطعه نداریم و تولید کمه و نتونستن بهمون بدنش اونوقت الکی میگن میخاییم ماشین جدید بسازیم.. مونتاژم بلد نیستید شماها.. تیبا و پرایدم بلد نیستید بسازید.. الکی لاف نیایید ک بعدا توش بمونید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
حقته.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
شورای نگهبان واردات خودرو رو مغایر با تولید ملی دانست!!!!!!!!!!!!!!!!!
یا هیچچی بلد نیستن یا دستشون تو یه کاسه هست
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۵:۳۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خودرو های که حتی دست کسی بهش نزدیک نمی شود.
با این قیمت های فضایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ملتی که نمیتونن تو کشور خودشون خودروی تولید خودشونو بخرن. واقعا تبریک و تاسف میگم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
تبریک و تهنیت است نه تبریک و تاسف دوست عزیز
United States of America
علی
۱۵:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ماشین های بی کیفیت و قیمت های سرسام اور
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۱۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
به فکر جوان های بیکار باشید ، بازنشسته ها به خانه بروند و اجازه ورود جوان ها داده شود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مهدی
۱۴:۴۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
حاجی ما پول دوچرخه هم نداریم
با این وضعیت
شما رسانه ها هم ب هیچ دردی نمیخورید یکم به درد(برای) مردم بخورید
خسته شدیم از پس همع چی گروووونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
مردم را مسخره کردیدبا100میلیون می توان بهترین خودروهارا خرید بهترین کارواردات خودرو وتعطیل کردن خودروسازی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
مردم را مسخره کردیدبا100میلیون می توان بهترین خودروهارا خرید بهترین کارواردات خودرو وتعطیل کردن خودروسازی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خدا رو شکر هم ماشین ملی کپی شده داریم هم ارزان۴۰۰میلیونی که راحت میشه خرید خدا رو شکر زنده هستیم وپیشرفت رو داریم میبینیم..خدایا به آرزو مان رسیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اصافا شکل سمند رو نگاه کنید خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
فقطططططط اون رانا نیو فیسشون
خسته نباشید دلاوران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
واردات خودرو هم کنسل شد،تولید خودرو هم که به پایین ترین سطح رسیده.تحریم های شورای امنیت هم میرسه. کی میگه خودرو ارزان شده؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خدایا چه گناهی کردیم در ایران بدنیا آمدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
آقا اینا برای مردم عادی نیست . لطفا تو خبرهای خواص بیارید ، نه عوام
-
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ماکه دیگه نمی تونیم ماشین بخریم فقط بایدعکس هاشونو نگاه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
abbas
۱۳:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اقا فقط نخرید تمام ...
تا ما این جور ماشین های بی کیفیت ها رو با قیمتهای نجومی میخریم این شرکت های زالو صفت به کارشون ادامه میدن لعنت به این شرکتها..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ایران‌خودرو اگه می‌تونه ماسک تولید کنه البته اگر همه قطعاتش را خودش تولید کنه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا ماشین های ایرانی اینقدر بدقیافه هستن
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۲:۴۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
باید فکر اساسی بشه اعتراض و....
با این ها پدرمون رو در آوردند
کشته های این گراضه سازی بیشتر از کرونا است
-
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ماکه دیگه نمی تونیم ماشین بخریم فقط باید عکس هاشونو ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگ
۱۲:۴۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
حالمون از این ماشین های بی کیفیت تکراری که فقط چراغ هاش عوض میشه بهم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خیلی به خودتون امید ندین. هزار سال دیگه مسولان اجازه ورود خودروهای با کیفیت حداقل کمتراز ۱۸۰۰ سی سی را با هزینه گمرکی و سایر هزینه های معقول (نه ۲۰۰ درصد)به بهانه واهی حمایت تولید داخلی نخواهند داد!!! مردم ما باید تا سالهای مدید همین خودروهای بی کیفیت به اصطلاح ملی را با قیمتهایی کارشناسی شده؟؟؟بپذیرند و لذت ببرند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
این خودروهای خارجی مال از ما بهتران است. مال کسانی است که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دست در بیت المال و پول نفت و مواد خام دیگر دارند. مال کسانی است که مانع ایجاد تولید در داخل و اشتغال می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اکر نخواهیم همچنین خودروهایی به هیچ عنوان وارد کشور شود باید چه کاری انجام داد ؛ فساد طبقاتی باید از دامن این جامعه زیبا پاک شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
حرف شما درست ولی همه ی پولدارا دزد نیستن
Iran (Islamic Republic of)
A
۲۰:۰۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
این ماشینها مزخرفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
نمی شد همراه تبلیغ اتومبیل، با افتخار تبلیغ کنیم که صفر تا صد محصول تولید داخل است و مثلا این کار 100 هزار نفر ایجاد شغل کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۶:۳۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اینجا جاش نیس داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
این خودروها برای چینی ها و آمریکایی ها بیشتر از صد هزار نفر اشتغال ایجاد کرده
Iran (Islamic Republic of)
darya
۱۸:۲۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
**صفر تا صد محصول تولید داخل است**
البته قاتل مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اینکه کاملا داخلی باشه الزاما خوب نیست باعث میشه قیمت تموم شده محصول افزایش پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چند دهه است تو ایران خودرو میسازن
.ارزو به دل موندیم یه ماشین خوش قیافه ساخته بشه کیف کنیم
سال 99 هم که اینارو میسازن همش کپی شده بایکم تغییر از سرو تهش میزنن میدن به مردم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
نوش جون اونایی که از پس خریدشون برمیان،اینا که مشخصه بر اساس پلتفرم های چینی ساخته شدن،کی ما خودمون طراح و سازنده خودروی با کیفیت وبا قیمت مناسب بشیم... به عمر ما جوونا که قد نامیده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
واقعا خنده داره که تو کشور خودمون با محصولات به اصطلاح تولید داخل نمیتونیم خریداری کنیم حتی قسطیشو با البته شرایطی که میزارن با نقدی فرقی نمیکنه خلاصه بدبخت مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اینها که ماشینهای بی کیفیت چینی و ایرانی هستند.گران و زشت و داغون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
با این قیمت دلار و این درآمدهای کارمندی و قدرت خرید عمده مردم، تا واردات خودروی دست دوم آزاد نشه روز به روز گرانی و فساد و رانت و دزدی در این بازار بیشتر میشه و امیدی به بهبود اوضاع نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
موافقم بازار باید زقابتی بشه نه این که مشتری راهی به جز سوختن و ساختن با تولید کننده نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
دقیقا همون روز یه عده میان میگن خاک بر سرمون که باید خودروی دسته دوم خارجیا دو سوار شیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۱:۲۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
بس کنید اخه وجدانن اینا چین ؟ چرا با اینهنه نخبه علمی و ثروت تو کشور باید مثل ۱۰۰ سال پیش باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چون از نخبه ها استفاده نمیشه، منم یک نخبه هستم و به جایی که یکجا بهم امریه بدن ازم استفاده کنن میخوان ببرنم ارتش
بعدشم که هرکی پارتی داره میره سره کار به yjc هم گفتم ولی واسم پیگیر نشد منم دیگه در این مورد بهش پیام نمیدم
تا وقتی ارزش ها در جای مناسب قرار نگیرند هیچ چیز درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چون هنوز خودرو ساز ها دولتی هستن .تو این جور صنایع مردم باید سهام دارای عمده باشن وگرنه امیدی نیست
Iran (Islamic Republic of)
محقق
۱۱:۲۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
واقعا خوشحال شدم چه ارزون 400ملیون چیزی نیست معادل 4 ملیون داخلی
-
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ههههههههههههههههههههههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
عمو اکبر
۱۳:۵۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سیل نزولی مثل پراید 6 میلیونی شده 60 میلیون حالا 4 میلیونی شده 400 میلیون و از همه جالب تر 45هزار و 500 تومن را کجای دلم بزارم واای خدا این خوشی را از ما نگیر . به امید روزی که نسل آینده 1400 را ببینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
این ماشین ها همه از لحاظ ظاهری کپی برداری از محصولات خارجی هستش. این چه نوع تولید داخلی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
کپی کاری همیشه بد نیست مثلا کره ای ها هم کارشون رو با کپی کردن شروع کردن چیزی که مهمه اینکه پیشرفت کنی که ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
مبارکه 400 ملیون.با کد.م پول این هارو بخریم.علی برکت الله
-
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اینم تو انحصار بازاریها می افته . حالم خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
کاری ندارم اختلاس و مال مردم خوری کنیم به راحتی از پس خریدشون برمیایم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
امیدوارم که خودرو ارزان بشه فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اگه واردات با دریافت هزینه های معقول و خودروهای باکیفیت و ایجاد رقابت نباشه وضع همینه. پس درود بر کرونا که از خیلیها بهتره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
تو این کشور چی رو دیدی ارزون بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
یادش بخیر قرار بود قیمت دنا موقع اومدن به بازار زیر 40 تومن باشه
Iran (Islamic Republic of)
علی قاسمی
۲۲:۵۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
آش به همین خیال باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
رو قیمت ها کار کنید تا از ۴۰ تومن هیچکدوم گرونتر نباشند، اگه گرون باشند خب چه فایده مگه الان ماشین تو بازار نیست؟ ولی به خاطر قیمتش ما مشکل داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
بجای کنترل قیمتها حقوقها را هرسال چند درصد میبرن بالا تا هم برای چند روزهم شده کارمندهاگیج بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
قیمت با افزایش تولید کاهش پیدا می کنه ولی دولت پول نداره باید خصوصی بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
40 تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
برای کی میخوای
آخرین اخبار