نصب سه پنل دروازه‌ای در مسیر بلوارکردستان – بلوار ساحلی سنندج

مدیرحمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج از نصب سه عدد پنل دروازه‌ای (علائم ترافیکی) در مسیر بلوار کردستان به بلوارساحلی خبر داد

سامان سعیدی مدیرحمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  از نصب سه عدد پنل دروازه‌ای (علائم ترافیکی) در مسیر بلوار کردستان به بلوارساحلی خبر داد و گفت: این پنل‌ها با هدف راهنمایی شهروندان و مسافران در این بلوار تازه احداث شده نصب شده است.

مدیر حمل ونقل و ترافیک شهرداری سنندج اظهار داشت: یکی از پروژه‌های تاثیرگذار در کاهش و روانسازی ترافیک که امسال عملیات تکمیل آن اتمام یافت پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی است.

او بیان کرد: اتصال این دو بلوار و همچنین احداث تقاطع غیرهمسطح توحید در دسترسی شهرک‌های همجوار و تسهیل در عبور و مرور شهروندان تاثیر بسزایی دارد.

سعیدی افزود: علائم ترافیکی در مسیر بلوار‌ها و تقاطع‌ها موجب افزایش ضریب ایمنی و حفظ سلامت شهروندان خواهد شد.

او بیان کرد: دکل‌های گاباری یا دروازه‌ای از دو پایه که در دو طرف مسیر قرار می‌گیرند و از یک بازوی پیوسته تشکیل می‌شود که تابلو یا دوربین روی آن بسته می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: تابلو‌هایی که برای آدرس دهی استفاده می‌شوند معمولا ۳۰۰ تا ۵۰۰ متر قبل از تقاطع‌ها نصب شده و به رانندگان برای تعیین مسیر کمک می‌کنند.

مدیر ترافیک و حمل نقل شهرداری سنندج اعلام کرد: بزودی عملیات خط کشی و همچنین نصب تابلو‌های علائم در مسیر این دو بلوار تازه احداث شده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.