حشمتیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در سال ۹۸ علیرغم تحریم‌ها کارخانه‌های بسیاری راه اندازی شد

دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران گفت: می‌توان گفت که سال ۹۸ یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای مردم ایران بود.

درحال نقدرتعلی حشمتیان دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به چگونگی عمل به شعار رونق تولید در سال ۹۸ گفت: با توجه به اینکه سال گذشته سال بسیار سختی برای مردم بود و اتفاقاتی مثل سیل، زلزله و بیماری اتفاق افتاد.

او ادامه داد: می‌توان گفت که سال ۹۸ یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای مردم ایران بود و موضوع شعار رونق تولید هم آنگونه که مقام معظم رهبری خواستند عملیاتی نشد؛ اما خداروشکر علیرغم تحریم‌های آمریکا مردم ما پای کار آمده و کارخانه‌های بسیاری را به راه انداختند.

حشمتیان افزود: درموضوع مواد شوینده هم شاهد بودیم که حتی تعدادی از کارگران و مدیران کارخانه‌ها هم پای کار آمدند و کارخانه‌ها تغییر وضعیت دادند؛ بنابراین الحمدالله در این رابطه هم داریم به جایی می‌رسیم که بتوانیم تامین کننده مواد داخلی خودمان باشیم.

 دبیرکل حزب مستقل واعتدال ایران گفت: معتقدم در این دوره و در این سال بسیاری از وزارت خانه‌ها سنگ تمام گذاشتند، نظیر وزارت صنعت که حقیقتا پای کار بود و از سوی دیگر هم وزارت بهداشت هم در این راه بسیار فداکاری کرد و از این عزیزان باید نهایت تشکر را داشته باشیم.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار