مصدومیت ۱۶ شهروند مشهدی در چهارشنبه آخر سال

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مصدومین چهارشنبه آخرسال ۱۶ نفر است، که ۸ تن توسط اورژانس ۱۱۵ و ۸ تن دیگر با وسیله نقلیه شخصی به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: چهار نوجوان که بر اثر درست کردن ترقه دست ساز و انفجار آن در بولوار توس مشهد مجروح شدند توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های امدادی و طالقانی مشهد انتقال یافتند.
 
 او ادامه داد: یک مرد ۵۴ ساله نیز در بولوار فکوری مشهد بر اثر انفجار ترقه مصدوم شد که با سوختگی ۸۰ درصد به بیمارستان امام رضا (ع) این شهر انتقال یافت.

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دو مرد به  ترتیب ۱۹ و ۲۷ ساله و یک خانم۲۵ ساله دچار مصدومیت شدند.

علیشاهی با اشاره به اینکه برای امدادرسانی به این حوادث 6 دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ اعزام شده است، تصریح کرد: بیشتر مصدومان چهارشنبه آخر سال دچار ضربه و آسیب به اندام‌ها، سوختگی، قطع اندام و آسیب به چشم بوده‌اند.

 
او با بیان اینکه آمار مصدومین چهارشنبه آخرسال ۱۶ نفر است که ۸ تن توسط اورژانس ۱۱۵ و ۸ تن دیگر با وسیله نقلیه شخصی به بیمارستان‌ها منتقل شدند، تصریح کرد: تا اکنون مصدومان چهارشنبه آخر سال به ترتیب؛ ۲ نفر تروما در بیمارستان امدادی، ۲ نفر سوختگی در بیمارستان امام رضا، ۵ نفر سوختگی و تروما در بیمارستان طالقانی، یک نفر سوختگی و قطع اندام هاشمی نژاد، ۴ نفر آسیب چشم در بیمارستان خاتم الانبیاء، ۴ نفر آسیب چشم و یک نفر ترومای سر در بیمارستان فارابی، یک نفر تروما و سوختگی در بیمارستان امام خمینی درگز بستری و تحت درمان قرار دارند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد که حدوداً ۵میلیون نفر از جمعیت ۶میلیون و ۵۰۰ هزار نفری خراسان رضوی را خدمات رسانی می‌کند، هم‌اکنون دارای ۷۲ پایگاه شهری و جاده‌ای و ۹۲ آمبولانس برای خدمت‌رسانی به بیماران است.

 

انتهای پیام//ز.ق

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.