۱۰۰ تست ارسالی کرونا از کهگیلویه و بویراحمد بدون پاسخ

پاسخ تست کرونای ۱۰۰ نمونه ارسال شده از استان کهگیلویه وبویراحمد هنوز دریافت نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۲ مورد رسیده است.
 
محمد بانشی افزود: پاسخ آزمایش‌های افراد مشکوک به ویروس کرونا، با تأخیر ۲ تا سه روزه به استان اعلام می‌شود و همین امر سبب می‌شود افراد با حساسیت کمتری در محل‌های شلوغ و بازارها، رفت و آمد داشته باشند.
 
او با بیان اینکه جواب ۱۰۰ نمونه ارسال شده هنوز به دست دانشگاه علوم پزشکی استان نرسیده است ادامه داد: شیب صعودی این ویروس همچنان ادامه دارد و ظرف ۱۵ روز آینده شدت بیشتری خواهد گرفت.
 
بانشی بیان کرد: ۱۰ پایگاه سلامت برای افراد کم بضاعت در حاشیه شهر یاسوج به منظور دسترسی بهتر آن‌ها به خدمات بهداشتی و درمانی در نظر گرفته شده که مبنا در این پایگاه‌ها گروه‌های آسیب‌پذیر در نظر گرفته شده است.
 
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر ضرورت ثبت نام مردم استان در سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا گفت: با نام نویسی افراد، غربالگری این ویروس در بهترین شکل ممکن و در کم‌ترین زمان انجام خواهد شد.
 
بانشی افزود: کهگیلویه و بویرحمدی‌ها با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده می‌توانند در سلامت استان، جامعه و شکست ویروس کرونا بسیار موثر باشند.
 
تاکنون ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۹۸۸ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده اند و ۵ هزار و ۳۸۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.