سازمان فرهنگی شهرداری شیراز:

سازمان فرهنگی شهرداری شیراز دست به کار تولید ماسک شد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ناحیه بسیج دانشجویی طی اقدامی جهادی، با کمک نیروهای داوطلب اقدام به تولید ماسک کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی جعفری گفت: پیرو اقدامات ستاد مبارزه با کرونا در سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، این مجموعه با توجه به نیاز شهر شیراز و استان فارس و نیز نیاز مضاعف کارمندان شهرداری در حوزه‌های شهری درقالب هم‌افزایی و همکاری بین‌بخشی با ناحیه بسیج دانشجویی و دانشگاه علوم پزشکی اقدام به تولید ماسک در فرهنگسرای قرآن و عترت کرده است.

او با اشاره به اینکه این فرایند از ۲۲ اسفند آغاز شده است، عنوان کرد: ۶۰ نیروی داوطلب با فعالیت در دو شیفت ۸ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۷ در این مرکز روزانه ۴ تا ۵هزار ماسک تولید می‌کنند.

معاون فرهنگی شهردار شیراز بیان کرد: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در نظر دارد مرکز دوم تولید ماسک را نیز با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای فارس و نیروی‌های خیر داوطلب در فرهنگسرای شهروند یا یکی از مراکز فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی کند.

جعفری با تاکید بر اهمیت همکاری بین دستگاهی و هم‌افزایی انجام شده، از تمام عوامل همکار و به‌ویژه نیروهای داوطلب قدردانی کرد.

او با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در ستاد مبارزه با کرونا، به تشکیل کارگروه تولید محتوای تخصصی اجتماعی اشاره کرد و گفت: این کارگروه با محوریت تولید محصولات فرهنگی و نیز اشتراک آن با شهروندان در ایام شیوع بیماری کرونا فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: تولید محصولاتی مانند نرم‌افزار ویژه بازی با هدف آموزش بهداشت و نیز تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی سرگرمی مفیدی برای شهروندان و به‌ویژه کودکان در دست اقدام است. در این نرم‌افزار همچنین پادکست و محصولات موشن‌گرافی با موضوعات مختلف روز منتشر خواهد شد.

جعفری بیان کرد: افزون بر این سازمان فرهنگی شهرداری شیراز مجموعه‌هایی طنز در قالب فیلم کوتاه بین ۳ تا ۵ دقیقه با گروهی از هنرمندان در دست تهیه دارد که در فضای مجازی منتشر خواهد شد و به موضوعاتی همچون آموزش اجتماعی در زمینه بیماری کرونا می‌پردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار