مدیرکل راهداری استان سمنان:

۲.۵ میلیون تردد از محور‌های ارتباطی استان سمنان ثبت شد

احسان منصور کیایی گفت: در هفت روز گذشته دو میلیون و ۵۵۸ هزار تردد از محور‌های مواصلاتی استان سمنان ثبت‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان با بیان اینکه از ۲۰ تا ۲۸ اسفند سال گذشته سه میلیون و ۱۹۲ هزار تردد در محور‌های ارتباطی استان ثبت شد، گفت: این رقم در مدت مشابه سال جاری به دو میلیون و ۵۵۸ هزار تردد رسید.

او از کاهش ۲۰ درصدی تردد در این مدت خبر داد و افزود: بر اساس آمار، تردد وسایل نقلیه در ۲۰ و ۲۱ اسفند امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۴ و ۲۱ درصد کاهش داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان تصریح کرد: همچنین در ۲۲ و ۲۳ اسفند امسال میزان تردد در محور‌های ارتباطی استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ و ۳۴ کاهش یافت.

منصور کیایی با اشاره به اینکه میزان تردد در ۲۴ اسفندماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش داشت، تصریح کرد: این در حالی است که میزان تردد در ۲۵ اسفند در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آن چهار درصد افزایش یافت.

او تصریح کرد: ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفند سال‌جاری میزان تردد وسایل نقلیه در محور‌های ارتباطی استان در مقایسه با سال گذشته آن به ترتیب ۱۳، ۳۵ و ۲۰ درصد کاهش‌یافته است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.