شهردار دامغان:

نقاط شهری دامغان هر شب ضدعفونی می‌شود

مسلم نصرتی گفت: همه نقاط شهر دامغان با همکاری عوامل خدمات شهری شهرداری، هر شب ضدعفونی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسلم نصرتی شهردار دامغان گفت: بازار سرپوشیده، خیابان امام خمینی (ره)، بلوار آزادی و پیروزی و بوستان‌های پرتردد، از ۹ اسفند تاکنون هر شب ضدعفونی می‌شود.

او ادامه داد: باتوجه به ورود سه تیم برای پاکسازی و ضدعفونی شهری، از شب گذشته تا اطلاع ثانوی تمام نقاط شهر دامغان با حضور سه تیم و ۱۰ نیروی انسانی، همه شب ضدعفونی می‌شود.

نصرتی تصریح کرد: باتوجه به اعلام تعدادی از ادارات شهرستان، عملیات ضدعفونی در برخی از ادارات و مراکز دولتی و خصوصی نیز توسط نیرو‌های خدمات شهری انجام می‌شود.

شهردار دامغان اضافه کرد: این اقدام‌ها به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود و امیدواریم مردم نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و از تجمع در مکان‌های عمومی اجتناب کنند.

او از اجرای طرح روزانه ضدعفونی ناوگان حمل و نقل در دامغان خبر داد و گفت: تمامی ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری در این شهرستان نیز روزانه در ۲ نوبت ضدعفونی می‌شود.

نصرتی تصریح کرد: انجام عملیات ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی و رعایت بهداشت فردی، ۲ عامل مهم و کلیدی در مهار شیوع ویروس کرونا است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.