برطرف کردن بوی رنگ در خانه

بوی رنگ دیوار آزار دهنده است و کمی تحملش برایمان دشوار است. برای رهایی از آن چه راهکار‌هایی را پیشنهاد می‌دهید؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به نوع رنگی که برای نقاشی دیوار خانه خود انتخاب کرده اید، مدت زمان از رفع بوی رنگ در خانه متفاوت است. اگر در این فصل گرم خانه خود را رنگ آمیزی می‌کنید که کار راحت‌تر است. پنجره‌ها را باز کنید! ولی اگر در فصل زمستان دیوار را رنگ می‌کنید، روش‌های دیگری وجود دارد.

از موادی استفاده کنید که بو را جذب می‌کنند که بهترین آن‌ها زغال است. تعدادی زغال را در گوشه‌هایی از اتاق قرار دهید و آن‌ها را در طی چند ساعت نو کنید.

آمونیاک برای رفع بوی رنگ در خانه مناسب است. مقداری آب سرد درون ظرفی ریخته و یک قاشق غذاخوری آمونیاک به آن اضافه کنید. قبل از رفتن به تخت خواب ظرف را برداشته و با تهویه مناسب هوای خانه را متعادل کنید.

پیاز هم از دیگر مواد طبیعی است که می‌تواند برای از بین بردن بوی رنگ در خانه و عوارض بوی رنگ یاری رسان باشد. یک ظرف بردارید و پیاز‌های حلقه شده را درون مقداری آب قرار داده و درون اتاق تازه رنگ شده بگذارید. البته که بوی پیاز هم می‌تواند درون فضای خانه پخش شود. دانه‌های قهوه هم می‌توانند بوی رنگ خانه را جذب کنند که در این صورت نیاز به تهویه دارد.

منبع: چیدانه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار