دبیر مدارس ونایب رئیس شورای بخش غیزانیه از متوقف شدن آموزش در بخش های روستایی غیزانیه به دلیل نبود اینترنت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی عموری دبیر مدارس ونایب رئیس شورای بخش غیزانیه با انتقاد از معلمان این منطقه گفت: ظاهرا پس از تعطیلی مراکز آموزشی آموزگاران غیزانیه «به فکر دانش آموزان خود نیستند» و پیشرفت تحصیلی آنان «برایشان اهمیتی ندارد.»

او با بیان اینکه انتظار داشتیم دانش آموزان بخش غیزانیه مانند سایر مناطق از تحصیل خود عقب نمانند افزود: در دیگر مناطق استان به کمک فضای مجازی آموزش برقرار است، اما در این منطقه به دلیل کندی اینترنت و نبود آن در برخی مناطق روستایی علی رغم تلاش‌های فراوان نتوانستم ارتباط میان دانش آموزان و معلمان را فراهم نمایم.

عموری بیان کرد: مدتی بعد تابستان خواهد رسید و هوا نیز بسیار گرم خواهد شد و کیفیت آموزش کاهش می‌یابد که لازم است در این موقعیت تدریس مداوم دانش آموزان با اوقات فراغت آنان جایگزین شود.

دبیر مدارس و نایب رئیس شورای بخش غیزانیه اظهار داشت: ۵ هزار و چهارصد دانش آموز روستایی در این بخش وجود دارند که نبود اینترنت آموزش نزدیک به ۳ هزار تن از آنان متوقف شده است؛ و باقی روستا‌ها نیز به دلیل آنتن دهی ضعیف عملا استفاده‌ای نمی‌برند.

علی عموری تصریح کرد: اگر مسئولان برای جبران عقب ماندگی دانش آموزان تعطیلی مدارس را به نیمه‌های تابستان بکشانند به دلیل کمبود وسایل سرمایشی و بی آبی، تدریس در این مناطق با مشکل مواجه خواهد شد. ضمن آنکه والدین دانش آموزان نیز نگران این مسئله هستند.  

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.