جلوگیری از ورود ۵۰۰ خودروی سواری به شهرستان انار

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: در اولین روز فروردین از ورود ۵۰۰ خودروی سواری و ۲ اتوبوس به استان کرمان جلوگیری شد و این خودروها از ورودی شهرستان انار برگشت داده شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا اشک، مدیرکل بازرسی استانداری کرمان روز شنبه در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در جمع خبرنگاران گفت: طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا فعال بودن ۱۲ صنف ضروری آپارتی، بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی، خواربارفروشان، لوازم و تجهیزات پزشکی، قصابی ها، لبنیات و مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مرغ و ماهی فروشان، میوه فروشان، نانوایان، میادین میوه و تره بار، تعویض روغن و کارواش در استان کرمان مشکلی ندارد.

او تصریح کرد: ۷۰ واحد صنفی متخلف استان کرمان در راستای اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا طی ۲ روز گذشته پلمب شده که نشان می‌دهد، اقدامات سلبی صورت گرفته، اما ما در صدد انجام اقدامات ایجابی هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: روز گذشته ۵۰۰ خودروی سواری و ۲ اتوبوس که قصد ورود به استان کرمان را داشتند از ورودی شهرستان انار برگشت داده شدند.

او بیان کرد: اول فروردین ماه امسال نیز ۲۰ هزار و ۷۲ نفر در ورودی شهرستان انار به استان کرمان کنترل شدند که در این راستا نیز چهار فرد مشکوک به ویروس کرونا شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شدند.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان با بیان اینکه اصناف براساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا می‌توانند فروش اینترنتی داشته باشند، گفت: در رابطه با موضوع ورود و خروج قطار و هواپیما ممنوعیتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا وجود ندارد.

او افزود: تیم‌های کنترل و پایش سلامت در ترمینال، فرودگاه و ایستگاه‌های قطار این استان مستقر هستند و تب سنجی و پروتکل بهداشتی را در این مکان انجام می‌دهند.

او  با  اشاره به اینکه ۱۴ ورودی استان کرمان، همچنان از سوی تیم‌هایی متشکل از بسیج، سپاه، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی کرمان کنترل می‌شوند، تصریح کرد: با کمک این نیرو‌ها در شهر نیز تیم‌هایی حضور دارند که خودرو‌هایی با پلاک غیربومی را براساس پروتکل تعیین شده، کنترل می‌کنند.

منبع: ایرنا 

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن خسروی
۰۰:۰۳ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام
دست همه مسئولان کرمان درد نکنه،خسته نباشید
با تشکر ویژه از استاندار کرمان
لطفا یه شماره اعلام کنید تا مردم بتوانند افراد یا اصنافی که مغایر مصوبات ستاد عمل می‌کنند رو معرفی کنن
با تشکر
آخرین اخبار