باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

آخرین جزئیات از سیل در بوشهر / قطعی گاز در برخی نقاط استان گزارش شد

عصر امروز با افزایش آبگرفتگی در معابر، استان بوشهر مجدد شاهد سیل بوده و برخی امکانات شهری دچار مشکلات مختلفی شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه بارشی که از دیروز. فعالیت خود را در استان بوشهر. آغاز کرده است امروز هم به فعالیت خود ادامه داده و در برخی از. نقاط مانند بندر کنگان بارش باران و باعث آبگرفتگی شدید در معابر شده است.

مشایخی مدیرگازرسانی کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه وضع شبکه گاز در استان بوشهر و همچنین مناطق سیل‌زده این استان پایدار است، گفت: پس از وقوع سیل در این استان قطعی گاز در کنگان گزارش شد که بلافاصله با همکاری نیروهای گاز استان بوشهر برطرف شده است و در حال حاضر در خطوط انتقال  مشکلی نداشته و تاکنون نیز گزارشی مبنی بر خسارت یا قطع شدن گاز گزارش نشده است.

مشایخی تصریح کرد: تیم‌های ارزیابی در ساعات اولیه حادثه در مناطق حضور داشته است و شرکت گاز بوشهر و استان‌های معین و حتی در تمام کل کشور نیروهای شرکت گاز در حالت آماده‌باش قرار دارند.

آب در استان بوشهر فعلا مشکلی ندارد

در ادامه میثم جعفرزاده مدیرکل بحران وزارت نیرو در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت شبکه آبی استان سیل زده بوشهر گفت: خوشبختانه هیچگونه مشکلی مبنی بر قطع بودن آب گزارش نشده است.

مدیرکل بحران وزارت نیرو افزود:مشکل آب رسانی نداریم، به طوری که خوشبختانه تا این ساعت پایداری کاملی از لحاظ آب استان در مناطق سیل زده بوشهر زده و روستاهای همجوار فراهم است.

جعفر زاده گفت:در ساعت‌های اولیه تیم‌های عملیاتی و ارزیاب در مناطق حضور داشته و اگر مشکل خاصی گزارش شده برطرف شده است ولی مشکلی از لحاظ قطعی آب و برق تاکنون گزارش نشده است.

در ادامه مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت شبکه برق استان بوشهر باتوجه به سیل عصر امروز گفت:یک قعطی گذرا بود که توسط نیروهای شرکت برق منطقه استان بوشهر برطرف شد.

او ادامه داد: با ادامه پیگیری ها تا این لحظه مشکل خاصی در خصوص قطع برق گزارش‌شده و تمامی تیم های ارزیاب در منطقه به صورت آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار