مسئول قرارگاه تداوم جهاد ؛

۲۵۰۰ بسته اقلام غذایی و بهداشتی بین محرومان در قم توزیع می شود

بیطرفان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان با حفظ کرامت انسانی بین محرومان در قم توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،صادق بیطرفان مسئول قرارگاه تداوم جهاد با بیان اینکه قرارگاه تداوم جهاد در تکیه شاه خراسان قم با هدف کمک به نیازمندان در روز‌های کرونایی تشکیل شده است،گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته هریک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان آماده شده است که بین نیازمندان توزیع شود.

بیطرفان با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱۵۰۰ بسته بین نیازمندان توزیع شده است، عنوان کرد: توزیع و بسته بندی این اقلام از هفته گذشته آغاز شده است و در تلاش هستیم با کمک خیرین این بسته‌های غذایی بهداشتی را تا ماه مبارک رمضان به ۵ هزار بسته برسانیم و در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

مسئول قرارگاه تداوم جهاد با اشاره به اقلامی که در این بسته‌ها قرار می‌گیرد،بیان کرد: پورد رختشویی، مایع سفید کننده، یک جفت دمپایی، ۵ جفت دستکش لاتکس بسته‌های سیب و پرتقال، برنج، سویا، چای، نخود، شکلات، شکر، ماکارانی، رب گوجه فرنگی، کنسرو ماهی، یک عدد مرغ، یک شانه تخم مرغ و ژل ضد عفونی کننده از اقلامی است که در قالب یک بسته به صورت محترمانه درب منزل محرومان تحویل داده می‌شود.

او تصریح کرد: جامعه هدف که این بسته‌های اقلام غذایی و بهداشتی بین آنان توزیع می‌شود، توسط بسیجیان شهری، سپاه علی بن ابی طالب (ع) و مؤسسه‌های خیریه فعال مورد شناسایی قرار گرفتند.

مسئول قرارگاه تداوم جهاد با بیان اینکه ۱۵۰ تا ۲۰۰ بسته به صورت هدفمند توزیع می‌شود، گفت: برای حفظ کرامت انسانی محرومین این بسته‌ها شب‌ها توزیع می‌شود.

بیطرفان عنوان کرد: اسامی و مشخصاتی که از این نهاد‌ها دریافت شده با جامعه آماری که از قبل شناسایی کرده بودیم ادغام و تکراری‌ها حذف و یک لیست واحد ایجاد شد.

مسئول قرارگاه تداوم جهاد با بیان اینکه در این قرار گاه روزانه ۱۵۰ نفر برای بسته بندی و توزیع این بسته‌ها به صورت جهادی فعالیت دارند، گفت: راه جهاد همچنان باز است و خیران می‌توانند در این امر خیر مشارکت کنند می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۵۶۴۱۲۰۸ بانک ملی شعبه آزادی واریز کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار