کمبود شدید تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های تنفسی در سرزمین‌های اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی از کمبود شدید تجهیزات پزشکی به ویژه دستگاه‌های تنفسی در بیمارستان‌های این رژیم خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، به دنبال شیوع کرونا در سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی دچار کمبود شدید تجهیزات پزشکی به ویژه دستگاه‌های تنفسی شده است، بطوریکه کانال ۱۳ این رژیم در این خصوص گزارش داد تنها ۵۰ دستگاه تنفسی در انبار‌های وزارت بهداشت این رژیم باقی مانده است.

جروزالم پست در ادامه این خبر نوشت: کمبود تجهیزات یکی از مشکلات است، اما مشکل دیگر اختلاف‌های مقامات بهداشت می‌باشد که گزارش‌هایی از بحث و جدل‌های «موشه بار سیمان» وزیر بهداشت و «ایتمار گروتو» معاون او، بر سر آمار مبتلایان به کرونا منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش‌ها، گروتو در جلسه‌ای که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در آن حضور داشت، گفته است تخمین می‌زند تعداد واقعی افراد مبتلا به کووید ۱۹ در حقیقت ۵۰ برابر آمار کنونی است. اما سیمان نیز که در این جلسه حضور داشت این اظهارات معاون خود را رد کرده و گفته است این اعداد و ارقام درست نیست و این تخمین بی‌اساس است.

به دنبال انتشار این خبر، شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی گزارش داد دفتر نخست وزیری رژیم اعلام کرده است قصد دارد هزاران دستگاه تنفسی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس وارد کند. بنا بر اعلام وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۹۳۰ نفر در سرزمین‌های اشغالی به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند که سه نفر از آن‌ها جان باخته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار