کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای نوروزی در استان کرمان

فرمانده پلیس راه شمال استان گفت: با توجه به کاهش سفر‌ها در ایام نوروز و تعطیلات ۵ روز اول در میزان تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد شاهد کاهش هستیم.

کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای نوروزی دراستان کرمانعلی اکبر نصیری فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: امسال با توجه به کاهش حجم سفر‌های نوروزی به دلیل مراقبت مردم در پیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا، در میزان تلفات جاده‌ای در محور‌های شمال استان شاهد کاهش ۴۸ تا ۵۸ درصدی تلفات هستیم.

نصیری افزود: همچنین با توجه به کاهش حجم سفر‌ها در میزان حوادث جاده‌ای نیز شاهد کاهش ۷۵ درصدی حوادث هستیم.

فرمانده پلیس راه شمال استان گفت: بیشترین تردد نوروز امسال در جاده‌های شمال استان مربوط به محور انار به مهریز یزد بوده است که آن هم بیشتر ورودی و خروجی خودرو‌های ترانزیت و باربری بوده است.

او همچنین بیان داشت: با توجه به کاهش سفر‌های نوروزی اکیپ‌های ویژه پلیس امسال به کمک نیرو‌های درمانی و امدادی در پست‌های قرنطینه و کنترل ورودی‌های استان بودند و در این زمینه ۱۵ اکیپ در ۱۵ نقطه کار کنترل ورودی‌ها را برعهده داشتند.

نصیری تصریح کرد: در ایام نوروز امسال گشت‌های پلیس بیشتراز قبل شده است و تا کنون ۱۶۴ تیم روزانه به گشت‌های کنترلی پلیس در جاده ها‌ی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزوده شده است.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار