نوبت بندی دورکاری برای فعالیت کارکنان در فارس

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کارکنان به صورت دور کاری، نوبت کاری یا شیفت بندی فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس بیان کرد: آن دسته از کارکنان دستگاه‌های اجرایی که مشاغل آنان از نظر ارایه خدمات به مردم ضروری محسوب می‌شود، در محل کار خود حضور دارند، اما دوسوم کارکنان دولت تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال دور کاری می‌گیرند و حضور فیزیکی در محل کار ندارند.

او، تصریح کرد: مرخصی کارکنان مشمول این بخشنامه و جزء مرخصی استحقاقی آنان محسوب نمی‌شود.

قاسم پور ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که کارکنان کمترین رفت و آمد ممکن را در سطح شهر‌ها و مناطق داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: دستگاه‌های غیرعملیاتی استان می‌توانند از ظرفیت دوسوم از نیرو‌های خود تا پایان ۱۵ فروردین‌ماه به‌صورت دورکاری استفاده کنند.

بر اساس بخشنامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مدیران دستگاه‌ها می‌توانند برای ارائه خدمات ضروری دستگاه‌ها از ظرفیت یک سوم کارکنان استفاده کنند. این بخشنامه به جهت کاهش تردد و تجمع کارکنان دستگاه‌ها و برای پیشگیری از شیوع کرونا و البته ضرورت تداوم ارائه خدمات عمومی صادر شده است.

با شناسایی۲۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۵۸۹ نفر، روند افزایشی ابتلا به کرونا در این استان همچنان تداوم دارد.۲۲ نفر تاکنون در این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.