از سرگیری طرح ملی همسفر تا بهشت همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها

اعزام کاروان‌های باقیمانده زوج‌های دانشجو به مشهد که در بیست وسومین دوره طرح ملی همسفرتابهشت شرکت کرده اند، پس از بازگشایی دانشگاه‌ها ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی غلامی مقدم دبیر بیست وسومین دوره ازدواج دانشجویی گفت: بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی «طرح ملی همسفر تا بهشت» از یازدهم دی ۹۸ آغاز شده و تا ۷ اسفند با میزبانی از هشت هزار زوج دانشجو ادامه یافت، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان تشرف هفت هزار زوج باقیمانده فراهم نشد.

او ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مکرر این تعداد دانشجویان، پس از اطمینان خاطر از عادی شدن شرایط و بازگشایی مجدد دانشگاه‌ها، برای تشرف آن‌ها برنامه ریزی و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

دبیر بیست وسومین دوره ازدواج دانشجویی گفت: زوج‌های دانشجو تا اطلاع ثانوی که زمان اعزامشان به مشهد مشخص شود می‌توانند با شرکت در ویژه برنامه «پیک عاشقی»، ضمن آموزش مهارت‌های زندگی، از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

غلامی مقدم افزود: علاقمندان برای استفاده از این ویژه برنامه می‌توانند به پایگاه اینترنتی ستاد ازدواج دانشجویی (nahad.ir) و یا اپلیکیشن باشگاه ازدواج «قابل دریافت از کافه بازار» مراجعه کنند.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.