آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک در مشهد

رزمایش دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت قرارگاه منطق‌های ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز دهم فروردین در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار مجیدرضا حسن‌زاده جانشین قرار منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این رزمایش همه یگان‌های منطقه‌ای این نیرو در خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در کنار هم قرار گرفته تا اقدامات لازم را به منظور ضدعفونی اماکن، خیابان‌ها و همچنین غربالگری در جهت مبارزه با بیماری منحوس کرونا انجام دهند.

او ادامه داد: شماری از نیرو‌های حاضر در رزمایش در قالب ۳۵ نقطه و پایگاه شهر مشهد مستقر شده و کار غربالگری را انجام می‌دهند.

جانشین قرار منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه تجهیزات و امکانات سپاه پاسداران در این مقطع حساس پای کار آمده‌اند تا سلامت مردم را تامین کنند و هرچه زودتر بر این ویروس منحوس غلبه شود.

سردار حسن زاده افزود: ۳۰۰ دستگاه تجهیزات جنگ نوین و بهداری رزمی در این عملیات شرکت فعال دارند.

او تصریح کرد: از ابتدای بحران بیماری همه‌گیر در استان‌های سه‌گانه خراسان فعالیت‌های پیشگیرانه در هماهنگی با دیگر نهاد‌ها صورت گرفته است.

جانشین قرار منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همچنین بیمارستان امام حسین (ع) سپاه پاسداران به امر بستری و درمان بیماران مشکوک به کرونا اختصاص یافته است.

سردار حسن زاده افزود: یک نقاهتگاه با گنجایش اولیه ۴۰۰ دستگاه تخت نیز از سوی سپاه پاسداران در این منطقه برپا شده که امکان افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی آن تا هزار دستگاه میسر است.

او ادامه داد: قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی و بهداری شمال شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه امکانات خود را برای تامین سلامت مردم بکار گرفته و همچنانکه در دیگر حوادث از جمله سیل و زلزله در کنار مردم بوده هم‌اینک نیز به رسالت خود عمل می‌کند.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.