مبتلا شدن پزشک یکی از مراکز بهداشت دنا به کرونا

تست کرونای پزشک عمومی مرکز بهداشت درمانی بنستان شهرستان دنا مثبت اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ظفر پریسایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: این پزشک در روز ۵فروردین ۹۹ در مرکز بهداشت درمان بنستان حضور داشته، ولی خوشبختانه در این روز هیچ گونه بیماری را ویزیت نکرده است.

پریسایی افزود: تنها نگهبان و یک پرستار با وی درارتباط بودند که موارد برای تست سریع آنان در دستور کار قرار دارد.

او ادامه داد: این پزشک عمومی هرماه دو بار در مرکز بستردرمان شهر پاتاوه فعالیت می‌کرد. آقای پریسایی با بیان اینکه این پزشک ۶ بهمن در پاتاوه چندبیمار را پذیرش کرده گفت: بیماران مرجوعی به این پزشک، کارکنان و کادر درمان که در شهر پاتاوه تست می‌شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا بیان کرد: بعد از احساس گلودرد این پزشک در کمترین زمان ممکن بیماری کرونای وی تشخیص داده شد و با سی‌تی‌اسکن ریه مشخص شد که ریه این پزشک با ویروس درگیر نشده است.

او افزود: هم اکنون وی در زادگاهش شهر سمیرم در قرنطینه خانگی است و حال عمومی وی خوب است.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دنا زیلایی پاتاوه مارگون لوداب میمند لما کهگیلویه و بویراحمد
۲۳:۴۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا رحم کنه امام زمان عج رحم کند.مردم این منطقه در فقر و فلاکت هستند منطقه دنا و پاتاوه و زیلایی و سادات محمودی در فقر شدید و جدی هست.مطابق مستندات پژوهشی مجلس شورای اسلامی،مردم این ناحیه دچار سو تغذیه شدید ناشی از فقر و عدم حمایت اجتماعی هستند سازمان بهزیستی و امور حمایت اجتماعی در این مناطق حضور ندارند.نیروهای مسلح و قوای کشوری و استانداری و سازمان های اجتماعی می بایست از فقر این منطقه بکاهند.ای کاش فرد و یا نهاد و یا ارگان دلسوزی برای این‌منطقه وجود داشت.اصلا پوشش حمایت اجتماعی و برنامه رفع فقر در این ناحیه به شدت ضعیف و محروم وجود ندارد.توزیع بودجه و اعتبارات عادلانه نیست.استانداری و سایر قوای کشوری تمهیداتی برای رفع مشکلات و معضلات مالی و اقتصادی و اجتماعی داشته باشند.ای کاش موسسات خیریه کشوری و خیرین محترم به این ناحیه سفر می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۱:۵۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام
این پزشک بعد از دادن تست و در حالی که منتظر جواب بوده به اجبار توسط مسولان مجبور به ویزیت بیماران می‌شود. ظاهرا خدا رحم کرده اگه بعدا علائمش بروز نکنه
اگه خواستید مستندات موجوده