بارش رگباری باران و تگرگ در خراسان رضوی

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای اغلب نقاط استان از جمله مشهد ادامه بارش رگباری باران همراه با احتمال بارش تگرگ را پیش بینی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی نشان دهنده ادامه بارش در نواحی غربی و جنوبی استان است که پیرو پیش بینی‌های قبلی انتظار می‌رود به تدریج از ساعات بعد از ظهر امروز بر مقدار بارش‌ها به صورت رگبار و رعد و برق با احتمال بارش تگرگ «خصوصا در نیمه جنوبی استان» افزوده شود.

طی امروز دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه با گستردگی این سیستم، کماکان بارش‌ها و نیز گاهی وزش باد شدید در غالب نقاط خراسان رضوی ادامه خواهد یافت، که در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، ایجاد رواناب و سیلابی شدن مسیل‌های استان پیش بینی می‌شود.

در ۲۴ ساعت قبل باخرز با کمینه دمای ۳+ درجه سانتی گراد سردترین و سرخس با بیشینه دمای ۲۱+ درجه سانتی گراد گرمترین شهر‌ستانهای استان بوده‌اند.
 
طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۸ و ۱۷ درجه سانتی گراد بوده است.

همچنین آسمان امروز مشهد، نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق با احتمال بارش تگرگ گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود، دمای هوای امروز مشهد درسردترین زمان ۹+ درجه سانتی گراد که در گرم‌ترین زمان به ۱۶+ درجه سانتی گراد افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.