راه اندازی ۸ ناحیه صنعتی در کهگیلویه وبویراحمد

۸ ناحیه صنعتی در مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هاشم موسوی جهان آباد مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این امر در راستای تحقق شعار سال برنامه ریزی شده است.

موسوی افزود: تحقق شعار سال، هرساله از اولویت‌های دستگاه‌ها بوده و در این سال با برنامه ریزی‌های مدون به دنبال جهش واقعی تولید در استان هستیم.

او ادامه داد: با راه اندازی ۸ ناحیه صنعتی در استان، اشتغال‌های خانگی را با فراهم آوری زیر ساختی در این نواحی راه اندازی می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی با تاکید بر اینکه امکانات زیرساختی در شهرک‌های استان فراهم است بیان کرد: ایجاد نواحی صنعتی در استان نیازمند صدور مجوز و استعلاماتی از سایر دستگاه‌ها است که انتظار می‌رود فرمانداری هاو دستگاه‌های اجرایی برای تحقق هرچه بهتر فرمان رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال بروکراسی‌های اداری را سرعت بخشند.

موسوی افزود: نامگذاری سال با هدفگذاری‌های خاص بوده و امسال که مزین به جهش تولید است، با برنامه ریزی و همکاری بین دستگاهی می‌تواند پویایی اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

موسوی از فعال بود ۱۲۴ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: باید تلاش کرد با امکان سنجی، برنامه ریزی و رفع موانع تولید این واحد‌ها را به چرخه اقتصادی و تولیدی برگردانیم.

او عمده دلیل فعال بودن این واحد‌های راکد را سوء مدیریت، فرسودگی ماشین آلات و کمبود نقدینگی عنوان کرد و افزود: تولید فرصتی مهم برای اشتغالزایی وپویایی اقتصاد کشور است.

موسوی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری صاحبان این واحد‌ها و پیگیری و رفع موانع پیش رو گام موثری در جهش تولید و فعالیت این واحد‌ها برداشته شود.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۲۱:۱۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام شما این هایی که کلنگ زدین رو راه اندازی کنید تا خط تولیدشون به راه بیفته بعد بیایدتیتر بزنید که میخوایید ۸تا ناحیه صنعتی اضافه و راه اندازی کنید...الان دوتا از طرح هاتون که سه سال پیش کلنگ زدین با مسولان کشوری ولشکری توی شهرک صنعتی خان احمد باشت تعطیله اونارو راه اندازی کنید