وقتی مناجات شعبانیه حال رهبر انقلاب را وسط جلسه رسمی منقلب می‌کند

صفحه اینستاگرامی نوجوان، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، ویدئوی کوتاهی از ایشان در حال خواندن مناجات شعبانیه منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه شعبان همانند ماه‌های رجب و رمضان، از بهترین ماه‌ها بوده و از فضائل و جایگاه والایی نزد خداوند متعال برخوردار است، به طوری که حضرت محمد می‌فرمایند:"ماه رجب، ماه خداست و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان ماه امت من است". بنابراین خوب است قدر این روزها و ماه‌های پر فضل را بدانیم و از این فرصت‌ها برای ارتباط و نزدیکی هرچه بیشتر با خداوند استفاده کنیم.
درحال حاضر در ماه رجب هستیم و مناجات شعبانیه نیز در این روزها بسیار توصیه شده است، مناجات شعبانیه از امام علی(ع) نقل شده است و بعد از ایشان هم امامان دیگر آن‌‌ را می خواندند، در این مناجات، عجز و فقر و ناتوانی انسان در برابر خدای متعال، مطرح شده و فرد با تضرع و زاری، از خداوند طلب کمک برای رهایی از تنگناها می‌کند. چه خوب است در این روزهایی که به سختی در جنگ با کرونا می‌گذرانیم، خواندن این دعاها و مناجات را فراموش نکرده و عمیقا از خدا یاری بجوئیم.

به همین منظور، صفحه اینستاگرامی نوجوان، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، ویدئویی کوتاه اما تأثیرگذار منتشر کرده و نوشت:

" تماشایی
 وقتی مناجات شعبانیه حال آقا را حتی وسط جلسه رسمی منقلب می‌کند

 با این مناجات زندگی کنید، حالتان را خوب می‌کند"


.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
بسیار زیبا و شکوهمند و تاثیرگذار است
آخرین اخبار