حمایت ازصنوف تعطیل شده درکرمان

استاندار کرمان گفت: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در پیشگیری از ویروس کرونا طرح حمایت از صنوف مختلف برای بازگشایی بعد از کرونا مطرح شد.

فدایی استاندار کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه بسیاری از صنوف در حال حاضر بسته هستند و خدماتی ارائه نمی‌کنند گفت: اولین جلسه بررسی نحوه بازگشایی و حمایت از صنوف در استان با حضور امام جمعه کرمان و نمایندگان مجلس برگزار شد.

او افزود: در این نشست مطرح شد برخی از سازمان‌های مردم نهاد برای حمایت از برخی مشاغل که ۵۶ مورد هستند وارد عمل خواهند شد و به دلیل اینکه برخی از این صنوف مورد نیاز مردم هستند ضرورت دارد که پس از فروکش کردن و تقلیلوضعیت کرونا  بازگشایی و به مردم ارائه خدمات دهند.

استاندارکرمان بیان داشت: دراین نشست مقرر شد دو کارگروه ویژه در زمینه رفع موانع پس از کرونا تشکیل و راه اندازی شود وتا ۲۵ فروردین ماه نیز آخرین راهکار‌ها و برنامه‌های حمایتی خوداز اصناف را ارائه کنند.

او تصریح کرد: کلیه مشاغل خدماتی، تولیدی وصنعتی در این طرح لحاظ شده است و به زودی طرح در ستاد مرکزی مدیریت کرونا استان مطرح و جزئیات اعلام خواهد شد.

فدایی همچنین با اشاره به اینکه وضعیت فعلی استان کرمان در زمینه ویروس کرونا مطلوب و مناسب است گفت: اکنون شاهد سیر ثابتی در استان هستیم و خوشبختانه سیر صعودی نداریم، اما همکاری مردم بسیار خوب است و انتظار داریم این سیر به صورت نزولی رو به کاهش برود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار