رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

در خانه بمانید/ طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کماکان ادامه دارد و از مردم میخواهیم در خانه بمانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر محمدحسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا طی گفتگو با اصحاب رسانه گفت: برای بازگشت به شرایط عادی باید به صورت پلکانی، به تدریج، با برنامه و طبق پروتکل‌های تعیین شده حرکت کنیم.

او تصریح کرد: در شرایط فعلی اصل بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است و اتخاذ هرگونه تصمیم جدید در این رابطه به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افرادی که نتیجه آزمایش آن‌ها از نظر ابتلا به کرونا مثبت شده است، باید از حضور در اجتماع پرهیز کنند، در صورت امکان در خانه بمانند و اگر این امکان برای آن‌ها وجود ندارد مکان‌های خاص برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

دکتر بحرینی افزود: حضور فرد مبتلا به کرونا در اجتماع، محل کار و اداره ممنوع است.

او تصریح کرد: آزمایشگاهی که تست کرونا انجام می‌دهد،  موظف است نتیجه آن را به فرد آزمایش دهنده و خانواده وی اعلام کند و اگر آزمایش دهنده کارمند یا کارگر است نتیجه آزمایش باید به اداره متبوع و کارفرمای وی نیز اعلام گردد.

نشست ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا امروز به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد.

علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و معاونان ایشان نیز در این نشست حضور داشتند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.