نمایش دو ویروس داعش و کرونا در پوستر دانشجویان

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان از برگزاری مسابقه طراحی پوستر دانشجویی با محوریت از مدافعان حرم تا مدافعان سلامت؛ از ویروس داعش تا ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر بهروز، مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت:  بسیج دانشجویی استان کرمان، اقدام به برگزاری مسابقه طراحی پوستر دانشجویی با موضوع از مدافعان حرم تا مدافعان سلامت؛ از ویروس داعش تا ویروس کرونا کرده است.

او با بیان اینکه این مسابقه در حوزه گرافیک و طراحی پوستر برنامه ریزی شده و مهلت ارسال آثار تا پایان اردیبهشت است، افزود: هنرمندان دانشجو می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار خود تا پایان اردیبهشت از طریق شبکه‌های مجازی به شماره ۰۹۰۱۱۹۷۷۸۶۷ اقدام کنند.

او هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی، قدردانی و حمایت از تلاش‌های کادر پزشکی، درمانی و بهداشتی کشور و اجر نهادن به خدمات نیرو‌های مردمی که در بحث مقابله با ویروس کرونا اقدام به فعالیت‌های مختلفی از جمله ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و ضد عفونی شهرها، کمک به بیماران و... کرده اند و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و اجر نهادن به مجاهدت‌های آنان در دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) و کشور و مقاومت‌های آنان در مقابله با گروهک تروریستی تکفیری داعش، عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان بیان داشت: جایزه نفر اول ۲۵۰ هزار تومان، نفر دوم ۱۵۰ هزار تومان و نفر سوم ۱۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار