اعتبار بنزین فقط برای مالکان وانت بار‌های دارای پروانه در قوچان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قوچان گفت: مالکان وانت بار‌ها برای دریافت اعتبار بنزین باید نسبت به اخذ پروانه فعالیت از سازمان حمل و نقل شهرداری قوچان اقدام کنند.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید وطن دوست مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قوچان  گفت: مالکان وانت بار‌ها برای دریافت اعتبار بنزین باید نسبت به اخذ پروانه فعالیت از سازمان حمل و نقل شهرداری قوچان اقدام کنند.
 
او ادامه داد: از ابتدای اسفند ماه ۹۸ سهمیه بنزین تشویقی که برای وانت بار‌ها شارژ می‌شد قطع شد و به میزان ابتدای اجرای طرح یعنی ۳۰۰ و ۲۰۰ لیتر کاهش یافت.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قوچان  گفت: پس از دریافت پروانه فعالیت اعتبار ریالی " علاوه بر ۲۰۰ یا ۳۰۰ لیتر بنزین کارت سوخت " به صورت ماهانه به کارت بانکی مالکین ناوگان واریز خواهد شد، این اعتبار فقط در پمپ بنزین‌ها قابل استفاده است و قابل برداشت از عابر بانک‌ها نیست.
 
وطن دوست افزود: طبق برنامه دولت از ابتدای مهر ماه این اعتبار کاهش خواهد یافت و بر اساس پیمایش واقعی ناوگان تعلق خواهد گرفت که در صورت فعالیت خودرو از این اعتبار فعلی بیشتر خواهد بود.
 
او تصریح کرد: مالکین وانت بار‌های بنزینی باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان در سامانه سوخت ناوگان بار و مسافر کشور به آدرس www.utcms.ir ثبت نام کرده، سپس به سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قوچان به آدرس بولوار مدرس، مدرس جنوبی ۶ مراجعه و پروانه و کد فعالیت ناوگان خود را دریافت کنند.
 
انتهای پیام//ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.