استاندار خراسان رضوی:

کمبودی در تامین اقلام حفاظتی و بهداشتی نداریم/تداوم تعطیلات در صورت نیاز

استاندار خراسان رضوی گفت: مشکلی بابت تامین ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده در استان دیده نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست ویدئوکنفرانسی با روسا و معاونان بهداشتی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی بهداشت، گفت: شرایط بسیار سختی را طی ۵۰ روز اخیر در این استان به خصوص کلانشهر مشهد برای حفظ سلامت مردم طی کردیم و در صورت نیاز تعطیلی‌ها تمدید خواهد شد.

او تصریح کرد: مشکلی بابت ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده در خراسان رضوی دیده نمی‌شود و در قالب طرح حمایت از بیماران خاص با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی استان، اقلام حفاظتی و بهداشتی به صورت رایگان در اختیار این بیماران قرار داده می‌شود.
 
استاندار خراسان رضوی گفت: اتحاد و همدلی خوبی میان تمامی مسئولان استان در زمینه کنترل و مقابله با بیماری کرونا وجود دارد و جا دارد از نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی، فرمانداران و ائمه جمعه استان و تمامی مدیران استانی و شهرستانی و عموم مردم قدردانی شود.

رزم حسینی افزود: بودجه مورد نیاز هر شهرستان در حوزه سلامت و درمان بیماران مبتلا به کرونا به صورت کامل اختصاص می‌یابد تا نمایندگان شهرستان‌های استان در حوزه بهداشت و درمان هیچگونه دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

او تصریح کرد: بسته‌های معیشتی با دستور رییس جمهوری در حال توزیع بوده و تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار بسته در این استان توزیع شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: نقش مردم در پیشگیری از بیماری‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است، از این رو خواستار ادامه همکاری‌های مردمی تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا در استان خراسان رضوی هستیم، بطوریکه اثرپذیری‌ها و نقش‌آفرینی مردم در روز طبیعت امسال برای شکست چرخه انتقال ویروس کووید ۱۹ ستودنی بود.

رزم حسینی ادامه داد: قطارشهری و اتوبوس در مشهد به خاطر تامین سلامت مردم تعطیل شد و تا پایان فروردین ماه عدم فعالیت‌ها ادامه دارد.

او با بیان اینکه ایران بهترین عملکرد را در مقابله با ویروس کرونا داشته است، ادامه داد: خدمات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی در ارتقای سلامت جامعه و بهبود شاخص‌های بهداشتی ارزنده و قابل تقدیر است.

انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.