آماده باش نیرو‌های راهداری استان یزد / کلیه محور‌های اصلی باز هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: به دنبال بارش‌های اخیر نیرو‌های راهداری به صورت ۲۴ ساعته در محور‌های استان مشغول فعالیت و خدمات رسانی هستند.

آماده باش نیرو‌های راهداری استان یزد / کلیه محور‌های اصلی باز هستندعلی علیخانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: به منظور مدیریت بهتر جاده‌ها پیش از آغاز نزول بارش الهی در استان یزد، بیش از ۳۲۰ نفر از نیرو‌های راهداری و حدود ۲۸۱ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری متناسب با شرایط جوی هر شهرستان در حالت اماده باش قرار گرفتند.

علیخانی افزود: خوشبختانه تاکنون به سبب حضور به موقع راهداران در محور‌ها و هماهنگی ایجاد شده بین عوامل پیش از آغاز بارش ها، مشکل خاصی در هیچ یک از محور‌های استان یزد گزارش نشده است.

او با بیان اینکه کلیه محور‌های اصلی استان یزد باز هستند، اظهارداشت: به منظور حفظ سلامت و امنیت جانی مردم و نیز نیاز به مرمت و بازسازی برخی محورها، دو محور روستایی؛ هامانه از بخش خرانق و محور‌های نصرآباد از توابع شهرستان تفت با هماهنگی با فرمانداران، معاونت عمرانی و مدیریت بحران استان و با حضور راهداران و همکاران پلیس، این محور‌ها به صورت موقت مسدود و پس از فروکشی سیل بازگشایی شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.