آیت الله دری نجف آبادی:

همه مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همه مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

همه مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان گفت: اکنون شرایط در سطح استان مرکزی قابل کنترل است و همه مردم باید به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند تا بتوانیم شرایط کنونی را حفظ کنیم و در آینده نیز شاهد شکست بیماری کرونا در استان و کشور ما باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه استان مرکزی در مقابله با بیماری کرونا به شرایط پایدار و تثبیت شده‌ای رسیده است افزود: باید اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در جامعه انجام شود.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این جلسه با تاکید بر تمرکزگرایی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها گفت: باید تدابیری اتخاذ شود تا بیماران بستری در شهرستان‌های استان در یک بیمارستان باشند و سایر بیمارستان‌ها خدمات غیر کرونایی به مردم بدهند تا مردم بتوانند با خیال راحت به مراکز درمانی مراجعه کنند.

آقازاده به اهمیت طرح فاصله گذاری هوشمند در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: اجرای دقیق طرح فاصله گذاری هوشمند درسطح جامعه از سوی مردم، بازاریان و سایر اقشار جامعه می‌تواند به کنترل بیماری کرونا کمک بسیار زیادی بکند و همه باید در این راستا تلاش کنیم تا به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری در جامعه باشیم.

جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی با حضور اعضاء و ادارات مربوطه در استانداری در اراک تشکیل شد و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اجرای دستورالعمل‌های فاصله گذاری هوشمند، برخورد با صنوف متخلف در این زمینه و بازگشایی کمپ معتادین متجاهر از موضوعات این جلسه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.