صنوف متخلف فاصله گذاری هوشمند تا پایان کرونا پلمپ خواهند بود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: گفت صنوفی که دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را رعایت نکنند تا پایان کرونا پلمپ خواهند بود.

صنوف متخلف فاصله گذار هوشمند تا پایان کرونا پلمپ خواهند بودبهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و برخورد با اصناف متخلف گفت: صنوفی که در این روز‌ها دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در حوزه فاصله گذاری هوشمند را رعایت نکنند پلمب می‌شوند و تا پایان کرونا پلمپ خواهند بود.

اکرمی افزود: مقرر شد برای بخشش کرایه‌های مغازه دارانی که مالک آن‌ها شهرداری یا اداره کل اوقاف و امور خیریه است تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود.

او اضافه کرد: قرار شد ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل این موضوع را به استان‌ها ابلاغ کند تا شاهد وارد شدن کمترین آسیب به این حوزه باشیم.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی همچنین با اشاره به مهم‌ترین مصوبات جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان گفت: تاکید بر اجرای دستورالعمل‌های فاصله گذاری هوشمند، برخورد با صنوف متخلف در این زمینه و بازگشایی کمپ معتادین متجاهر از مصوبات این جلسه بود.

او ادامه داد: در این جلسه مقرر شد کمپ ماده ۱۶ که به منظور جلوگیری از شیوع کرونا بسته شده بود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با همکاری شهرداری نیروی انتظامی و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بازگشایی شود تا جهت ساماندهی معتادین متجاهر و جمع‌آوری آن‌ها در سطح جامعه اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.