برگزاری رژه خدمات سلامت به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور استاندار خراسان رضوی

رژه خدمات سلامت به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی در مشهد برگزاری‌ شد.

‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رژه خدمات سلامت به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش مشهد، برگزار شد.

علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم رژه "مدافعان وطن، یاوران سلامت" گفت: این که ارتش در همه رویداد‌ها در کنار مردم قرار دارد به دلیل پیوستگی‌اش با مردم است و حضور ارتش در مقابله با کرونا هم به این دلیل است که ارتش و نیرو‌های مسلح ما مردمی هستند.

او افزود: حضور بسیار زیاد مردم در تشییع پیکر شهدا و از جمله شهید قرنی، صیاد شیرازی و سلیمانی در دوره‌های مختلف نیز به خاطر خلوص، شجاعت و مردمی بودن آن‌ها بود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: نیرو‌های مسلح ما صاحب ایدئولوژی مکتب اسلام و قرآن هستند و به حکم این مکتب منافع ملی را حفظ و به اسلام و مکتبی بودن عمل می‌کنند.

رزم حسینی بیان کرد: دیگر ویژگی ممتاز نیرو‌های مسلح ما این است که تحت فرماندهی معظم کل قوا و مرجع تقلید و، ولی فقیه زمان که فردی وارسته، فرزانه، متقی، عالم و فقیهی عالی مقام است که کشور را اداره می‌کند قرار دارند و امروز اگر همه مجاهدان صفت مجاهدت پیدا کرده‌اند به برکت فرماندهی، ولی فقیه و مکتب اسلام است.

او با اشاره به وضعیت خراسان رضوی در مقابله با کرونا، تصریح کرد: در مقابله با کرونا، به لطف امام هشتم (ع) به نسبت موفق شده‌ایم البته هنوز هم باید مراقب باشیم و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم و خوشبختانه در این زمینه وضع بسیار خوبی نسبت به کل کشور داریم.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: امروز بین مسئولان استان همدلی و همراهی وجود دارد و همه برای ارتقای فرهنگی، امنیتی و اجتماعی استان همدل هستند و به همت و همکاری مردم، علما، نماینده، ولی فقیه در استان و تولیت آستان قدس رضوی است که استان ما در حوزه مبارزه با کرونا سربلند است و به امید خدا به زودی جشن پیروزی در مقابله با کرونا را در آینده‌ای نزدیک خواهیم گرفت.

رزم حسینی اظهار کرد: در این فضای خوبی که وجود دارد می‌توانیم در سال جدید جهش تولید را به قوه الهی در استان شروع کنیم و کارنامه قابل قبولی را در پایان سال ارائه دهیم.

 

نیروهای ارتش در کنار کادر بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس کرونا

 
امیر سرتیپ دوم رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در این مراسم با گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان قرنی، صیاد شیرازی و سلیمانی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ما در عرصه دفاع از کشور هر روز آماده‌تر از قبل هستیم.

او با بیان این که ارتش در حوادث مختلف از جمله سیل و زلزله در کنار و کمک کار مردم بوده است، افزود: در سیل گلستان، لرستان و خوزستان یا زلزله سرپل ذهاب از جمله مواردی است که حضور ارتش در صحنه کمک رسانی چشمگیر بود و حتی قبل از اعلام ستاد بحران وارد عمل شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش بیان کرد: در شرایط کنونی هم که عرصه مقابله با ویروس کرونا است، علاوه بر رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی در یگان‌های نظامی در کنار کادر بهداشت و درمان در مبارزه با این ویروس منحوس قرار گرفته‌ایم.

آذریان بیان کرد: حتی یک نفر از نیرو‌های این قرارگاه بر اثر شیوع این ویروس فوت نکرده است و امروز هم تجهیزات و خودرو‌های جنگ نوین این قرارگاه با حضور در معابر و خیابان‌های مشخص شده و همچنین حرم امام رضا (ع) این اماکن را ضدعفونی می کنند.
 
 
برگزاری رژه خدمات سلامت به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور استاندار خراسان رضوی
 
برگزاری رژه خدمات سلامت به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور استاندار خراسان رضوی

برگزاری رژه خدمات سلامت به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور استاندار خراسان رضوی

 

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار