تشکیل قرارگاه شورای هیئات مذهبی با هدف کمک مؤمنانه در اراک

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از تشکیل قرارگاه شورای هیئات‌های مذهبی شهرستان اراک با هدف کمک مؤمنانه به نیازمندان خبرداد.

تشکیل قرارگاه شورای هیئات مذهبی با هدف کمک مؤمنانه در اراکحجت‌الاسلام قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به تشکیل قرارگاه شورای هیئات‌های مذهبی شهرستان اراک گفت: این قرارگاه در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه با حضور نمایندگان هیئات مذهبی، کانون مداحان و تشکل‌های مذهبی تشکیل و برنامه‌های هدفمندی برای کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان تدوین شده است.

حجت‌الاسلام قربانپور با بیان اینکه شمار قابل توجهی از هیئت‌های مذهبی اراک در مناطق آسیب‌پذیر و حاشیه نشین شهر سازماندهی شده‌اند افزود: ۵ جایگاه برای جمع آوری کمک‌ها در سطح شهر اراک در نظر گرفته شده است.

او اضافه کرد: این جایگاه‌ها شامل مسجد امام حسن رودکی، مسجد علی ابن ابیطالب کوی امام علی (فوتبال)، حسینیه دارلایتام سادات مکبری هادر خیابان شهید رجایی، مسجد حضرت حجت کوی هجرت و مسجد موسی بن جعفر اراک درخیابان سید الشهداء برای جمع آوری کمک‌ها در سطح شهر اراک در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: خیران و نیکوکارانی که در حوزه هیئت‌های مذهبی فعال هستند از سوی این قرارگاه شناسایی و رایزنی‌های اولیه هم انجام شده که در اسرع وقت نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اقدام می‌شود.

او با اشاره به اینکه این طرح استمرار دارد و تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، از خیرین خواست با مراجعه به این پایگاه‌ها کمک‌های خود را اهدا کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.