با صدور بیانیه انجام شد؛

دعوت جوانان هلال احمر قم به رزمایش همدلانه

جوانان هلال احمر قم در آستانه ماه مبارک رمضان مردم را به مشارکت در رزمایش همدلانه برای حمایت از نیازمندان واقعی دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در آستانه ماه مبارک رمضان و در بیانیه‌ای، علاقه‌مندان را به مشارکت در رزمایش همدلانه در حمایت از نیازمندان واقعی دعوت کردند.

متن این بیانیه به این شرح است:

امام علی‏ علیه السلام می فرمایند:
إنَّ أحَبَّ المُؤمنِینَ إلَی اللَّهِ مَن أعانَ المُؤمِنَ الفَقیرَ مِنَ الفَقرِ فی دُنیاهُ و مَعاشِهِ
محبوب‏ترین مؤمن نزد خداوند، کسی است که مؤمن نیازمندی را، در تنگدستی دنیا و گذران زندگی، یاری رساند.

اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم جوانان هلال احمر در جهت فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری، آمادگی خود را در مشارکت و اجرای رزمایش همدلانه در حمایت از نیازمندان واقعی اعلام می‌دارد.

امسال با توجه به شرایط موجود کشور رزمایش همدلانه جوانان هلال احمر با هدف ادامه مسیر خدمت، همچون حضور موثر در حوادث و بحران هایی، پیش از کرونا، از جمله فعالیت‌های جهادی در بلایایی مثل سیل، زلزله و هر فعالیتی که در جهت کاهش آلام و تکریم نوع بشر و حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها است اعلام آمادگی می‌کنیم تا در صحنه مبارزه با ویروس منحوس کرونا و تبعات پساکرونا برای هموطنان حضوری جدی‌تر از قبل را به اثبات برسانیم.

ما جوانان هلال احمری این خدمت را از اهداف متعالی جمعیت هلال احمر و راهی برای تحقق استراتژی ۲۰۲۰ جوانان می دانیم؛ و در این پویش با بهره مندی از ظرفیت خیرین و داوطلبان جوان عضو جمعیت و همیاری در فراخوان جمع آوری کمک‌های مردمی و تامین نیاز‌ها و توزیع و رساندن به دست مددجویان و نیازمندان واقعی اقدام خواهیم کرد.

ما اعضای جوان جمعیت هلال احمر ضمن دعوت از همه هموطنان برای پیوستن به این پویش انسان دوستانه خواستار مشارکت مردم و خانواده هلال احمری ها، در جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع اقلام بصورت داوطلبانه هستیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار