خط کشی بالغ بر ۴۲۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از خط کشی بالغ بر ۴۲۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی استان در فروردین ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: نیمه نخست فروردین ماه سالجاری بالغ بر ۴۲۰ کیلومتر خط کشی از محور‌های ارتباطی استان خط بصورت ۶ خطه در محدوده‌های ورودی استان اجرا شده است.

ارسلان شکری از تعمیر و نگهداری تعداد ۹۷۴ دستگاه چراغ‌های چشمک زن سولار و برقی در سطح استان طی یک ماهه نخست از سالجاری خبر داد و اظهار کرد: همچنین در راستای آشکارسازی نقاط پرحادثه تعداد ۱۵۰ دستگاه چراغ‌های آذرخشی پلیس مجازی سولار در سطح استان نصب شده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اقدامات و تهمیدات انجام یافته در این ارتباط یادآور شد: با ایجاد ۵۲ گیت ایست بازرسی در قالب اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی نسبت به نصب تجهیزات ایمنی شامل علائم آشکار سازی، کاهش سرعت، نصب تابلو، علائم و چراغ‌های هشدار دهنده با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در محور‌های مواصلاتی استان اقدام شده است.

او  ادامه داد: رنگ آمیزی و آشکارسازی ۱۸۸ مورد سرعتگاه و تحویل رنگ به اکیپ‌های امانی جهت رنگ آمیزی توسط اکیپ‌های راهداری استان از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در فروردین ماه سالجاری را شامل می‌شود.

این مقام مسئول از شانه سازی، تسطیح و رگلاژ شانه‌های خاکی و نخاله برداری ۶۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در ایام نوروز خبر داد و بیان نمود: نصب بنر‌های پیام ترافیکی به تعداد ۷۹۸ مورد در سطح استان و شستشوی تابلو و علائم جاده‌ای به تعداد ۴۹۲۶۵ مورد در محور‌های مواصلاتی استان نیز در ایام صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.