لزوم تهیه امکانات لازم جهت تامین سلامت جانی و روانی کارکنان در مقابله با کرونا

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تهیه امکانات لازم جهت تامین سلامت جانی و روانی کارکنان در مقابله با کرونا اولویت اصلی این اداره کل دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،ارسلان شگری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در جلسه بررسی تخصیص اعتبارات پروژه‌های ایمنی راه‌ها و تجهیز ماشین آلات استان با بیان اینکه تامین سلامت جانی و روان کارکنان اولویت اصلی است،گفت: باید ابزار و شرایط لازم برای حفظ منابع انسانی بعنوان سرمایه‌های اصلی سازمان فراهم شود و در این ارتباط از مساعدت‌های ریاست سازمان کمال قدردانی را داریم.

ارسلان شکری با تاکید راه اندازی گیت‌های ضد عفونی کننده یادآور شد: همکاری در ضدعفونی ناوگان ورودی از مبادی ورودی و خروجی استان و کنترل طرح فاصله گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلامی ستاد مقابله با کرونا، ضدعفونی مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه‌های مسافری استان و پایش مستمر مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه‌های مسافری استان از جمله اقدامات برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان است.

او با تاکید بر اینکه اقدامات ارزنده‌ای در حوزه راهداری و حمل و نقل برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان انجام شده است، بیان نمود: سایر اقدامات برای پیشگیری از شیوع کرونا از جمله ضدعفونی نمودن مستمر و روزانه اداره کل، ادارات شهرستانی، پایانه‌های مسافری و مرزی، بار و سیمان و تمامی مجموعه‌های وابسته و روزانه نسبت به توزیع پک‌های بهداشتی بین همکاران نیز اقدام میگردد.

شکری ادامه داد: طبق فرمایشات و منویات رهبری در خصوص نامگذاری سال جاری به نام جهش تولید در اسرع وقت برنامه‌های کار معاونین در راستای پیروی از برنامه‌های ابلاغ شده از سوی سازمان راهداری جمع بندی و اعلام شود.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.