مرد‌ها می‌توانند به روش‌های گوناگون و بی‌آنکه زحمت فراوانی به خود بدهند توجه همسر را به خود جلب کنند .

اعظم حسینی روانشناس در حوزه خانواده و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت:  مرد‌ها می‌توانند به روش‌های گوناگون و بی‌آنکه زحمت فراوانی به خود بدهند توجه همسرانشان را جلب کنند و به بار عاطفی زندگی زناشویی خود بیفزایند.

او افزود: زن برای اینکه احساس کند شوهرش او را دوست دارد، باید محبت همسرش را بار‌ها ببیند،یک یا دو مرحله، ابراز محبت هر اندازه هم که مهم باشد نمی‌تواند برای زن رضایت بخش باشد.
 
این استاد دانشگاه ادامه داد: یک زن تحت تاثیر رفتارهای مرد است  و همیشه کارهای او را زیر نظر دارد. یک مرد باید تلاش کند علاقه و عشق خود را به زن نشان دهد.دادن کت خود با زن هنگامی که هوا سرد است، حس بسیاری خوبی را در زن ایجاد می‌ کند. این توجه مرد به زن را نمایان می‌ کند و نشان ‌دهنده عشق مرد نسبت به زن است. پس سعی کنید عشق و علاقه خود را به زن بروز دهید و هیچ وقت آن را پنهان نکنید.
 
حسینی بیان کرد: در این شرایط زن و شوهر هر دو به خواسته‌های خود می‌رسند و از زندگی راضی خواهند بود. زیرا این چرخه تکرار می‌شود و مردی که احساس مردانگی‌اش تامین شود از همسر خود حمایت بیشتری کرده و به آن محبت بیشتری می‌کند.
 
او تصریح کرد: اقداماتی که مردان می‌توانند برای جلب علاقه همسرانشان از آن بهره گیرند عبارتند از :
 

۱-توجه به زن بعد از ورود به منزل

وقتی به خانه بر می‌گردید قبل از هر کار او را بیابید. در اولین زمان ممکن از او دربارهٔ کارهایی که در روز انجام داده سؤال بپرسید مثلاً بپرسید آیا امروز منزل دوستت رفتی؟ پس از ورود به منزل، از قداماتی که همسرتان از صبح در منزل انجام داده توجه کنید مثلا تغییر دکوراسیون منزل، مرتب بودن اتاقتان و میز کار و... از جمله مواردی است که می توان به رفتارهای همسرمان توجه به خرج دهیم.
8 ترفند زیرکانه مردان برای جذب خانم ها
 

۲-برای همسرتان وقت بگذارید

 مدتی را با او صرف کنید؛ در این زمان خاص از خواندن روزنامه و یا انجام کارهایی که حواستان را به آن معطوف کند خودداری کنید. صحبت کردن با همسر در مورد آن چیزهایی که دوست دارد، این بار شما چای دم کنید و برای یک دونفره عاشقانه قدم بردارید.هنگام صحبت کردن به همسر توجه خود را به موبایل و یا تلوزیون معطوف نکنید.
 
8 ترفند زیرکانه مردان برای جذب خانم ها

 

 

۳-فقط یک شاخه گل

به مناسبت‌های ویژه و  بدون دلیل مشخص به وی شاخه گلی هدیه کنید. زن ها عاشق گل هستند و دوستدار کسی که به آنها گل هدیه می دهد.حتی در سخت ترین شرایط ، با یک شاخه گل قلب همسر خود را بدست بیاورید.اهدا شاخه گل با کمترین هزینه، تاثیر به سزایی در معطوف کردن علاقه همسر به سمت خود دارد.
 
 
8 ترفند زیرکانه مردان برای جذب خانم ها

 

 

۴-تعریف از خودآرایی و پوشش زن 

 از  چهره و طرز لباس پوشیدن یک زن تعریف کنید. زنان به جهت اینکه به ظاهر خود خیلی اهمیت می دهند تعریف کردن از ظاهر آنها و از خودآرایی که انجام دادند خیلی در جلب توجه آنها به سمت خود تاثیرگذار است مثلا از رنگ مو یا نحوه ی آرایش و یا ترکیب لباسی که پوشیدند ابراز علاقه کنید.
 
8 ترفند زیرکانه مردان برای جذب خانم ها
 
 

۵-در صورت دیر آمدن تلفن کنید

اگر دیر به منزل می‌رسید به او تلفن کنید و دیر آمدنتان را به او اطلاع دهید.یکی از عواملی که باعث رنجش خاطر زنان می شود انتظار بی دلیل است. او با کلی عشق و احساس منتظر شماست که از سرکار برگردید اگر دیر به منزل می رسید با یک پیامک یا تماس تلفنی او را آگاه کنید در غیر اینصورت منجر به دلسردی همسرتان می شود.
 
8 ترفند زیرکانه مردان برای جذب خانم ها
 

۶- احساس همدری با همسر

اگر احساساتش جریحه دار شده با او همدردی کنید. به او بگویید متاسفم که ناراحت هستی، بگذارید بداند که حال او را درک می‌کنید.
 
8 ترفند زیرکانه مردان برای جذب خانم ها
 
 

۷- به او بگویید: دوستت دارم

گفتن واژه ی  "تو را دوست دارم را هرگز فراموش نکنید".پیامبر (ص) می فرمایند: گفتن دوستت دارم به همسر ، هیچ وقت از دل او بیرون نمی رود.
 
8 ترفند زیرکانه مردان برای جذب خانم ها
 

۸- محبت در حضور دیگران

در حضور دیگران به او محبت کنید. با گفتن جمله‌ های زیبا مانند تو بهترین زن دنیا هستی، تو مثل جواهر میمونی، تو بهترین خنده دنیا را داری و … به او اعتماد به نفس دهید. چنین کارهایی از طرف مردان خود به خود موجب جذب زنان می‌ شود.
 
 
8 ترفند زیرکانه مردان برای جذب خانم ها
 
انتهای پیام// ف.غ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۲ دی ۱۴۰۰
فایده نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردان دوست داشتن را در عمل اثبات میکنند