به همت جهاددانشگاهی فارس انجام شد؛

ایجاد بستر تولید ماسک با ظرفیت ۱۰ هزار عدد در روز

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: با استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی و با همکاری دوایر مختلف، امکان تولید روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک در این استان فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مظاهر بابایی گفت: به دنبال شیوع کروناویروس و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها به ویژه در زمینه تولید پوشاک، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی فارس، با فعال کردن ظرفیت مشاغل خانگی و در قالب طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، امکان تولید ماسک بهداشتی را بسترسازی کرد.

او این اقدام جهاددانشگاهی فارس را در راستای عملیاتی شدن جهش تولید نیز ارزیابی و خاطرنشان کرد: این اقدام گامی است برای تامین بخشی از نیاز روزانه جامعه به اقلام بهداشتی نظیر ماسک بوده است.

بابایی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی همواره در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، در شرایط مختلف خصوصا تنگناهای اقتصادی و اجتماعی، به مسائل ورودی به موقع و تاثیرگذار داشته است، گفت: تولید ماسک بهداشتی با همکاری و فعال شدن تعدادی از پیشران های حوزه پوشاک، اجرایی شده است.

رئیس جهاددانشگاهی فارس خاطرنشان کرد که این تولیدات براساس دستورالعمل‌ و پروتکل‌های بهداشتی و تحت نظارت ارگان‌های ذیربط برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

بابایی اضافه کرد: تولید ماسک توسط جهاددانشگاهی فارس، در قالب طرح ملی توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار با کارفرمایی دفتر امور بانوان استانداری و نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، اجرایی شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس یادآور شد که با اجرایی شدن این برنامه، برای ۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در قالب مشاغل خانگی به طور مستقیم اشتغال ایجاد و بخشی از نیاز روزانه جامعه به ماسک بهداشتی نیز تامین شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار