تردید سپاهانی‌ها برای شکایت به دادگاه عالی ورزش

باشگاه سپاهان برای شکایت به دادگاه عالی ورزش در مورد پرونده بازی با پرسپولیس دچار شک و تردید است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه سپاهان بعد از اعتراض به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس راه به جایی نبرد و رای ۳ بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت از سوی کمیته استیناف تایید شد.

به هر حال  سپاهانی‌ها بعد از اظهارات دادرس عضو کمیته استیناف مبنی بر اینکه  اعتراض به رای صادر شده در دادگاه عالی ورزش (CAS) نتیجه‌ای نخواهد داشت و فقط هزینه‌های زیاد برای زردپوشان اصفهانی تحمیل می‌کند دچار شک و تردید شدند که به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند یا حکم صادر شده از سوی کمیته استیناف را بپذیرند.  

البته شنیده می‌شود که هیئت مدیره باشگاه سپاهان به دنبال مذاکره با حقوق دانان ورزشی است تا در صورتی که  این تیم اصفهانی  شانسی برای پیروزی در دادگاه عالی ورزش درمورد پرونده بازی با پرسپولیس داشته باشد در نهایت زردپوشان اصفهانی بتوانند اقدام به شکایت در دادگاه عالی ورزش کنند.

همچنین هیئت مدیره باشگاه سپاهان بعد از بررسی همه جوانب قصد دارد در جلسه‌ای درباره شکایت به دادگاه عالی ورزش بابت پرونده بازی با پرسپولیس تصمیم نهایی را اتخاذ کند که به احتمال زیاد این جلسه پایان هفته جاری برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: سپاهانی‌ها به دادگاه عالی ورزش پناه می‌برند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار