دادرس: کشاندن اختلاف داخلی به رسانه‌ها دور از اخلاق است/ من هم جای صالحی بودم، همکارم را قربانی می‌کردم

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: صالحی نباید اختلاف داخلی را به رسانه‌ها می‌کشاند، اما هرچه از دوست رسد، نکو است.

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات اخیر علیرضا صالحی، رئیس این کمیته مبنی بر اینکه «اظهارات دادرس پس از صدور رای دیدار سپاهان با پرسپولیس ربطی به کمیته استیناف ندارد و با توجه توهین‌های دادرس، باشگاه سپاهان حق شکایت دارد» بیان کرد:  هیچ ایرادی ندارد و  به قول معروف «از دوست هرچه رسد نکو است» صالحی، رئیس کمیته استیناف است و می‌تواند درباره هر موضوعی صحبت کند. مهم این است خودن می‌دانم به سپاهانی‌ها بی ادبی و بی احترامی نکردم و فقط با توجه به تجاربی که دارم، گفتم سپاهان با شکایت به دادگاه CAS به جایی نمی‌رسد.

او افزود:  من فقط از دوست و همکارم گلایه دارم که اگر حس می‌کند مهدی دادرس اشتباه کرده است می‌توانست جای طرح آن در رسانه‌ها به خودم این موضوع را بگوید و این از اخلاقیات به دور است. با این وجود من همچنان به صالحی احترام می‌گذارم.


بیشتر بخوانید: جلسه کمیته استیناف دیدار سپاهان - پرسپولیس برگزار شد


دادرس درباره اینکه آیا با توجه به این اتفاق‌ها قصد استعفاء دادن از کمیته استیناف را دارد یا خیر، گفت: خیر و من به هیچ وجه با این صحبت‌های صالحی و دلخوری‌ها استعفاء نمی‌دهم. هر کسی برای خودش ایده‌ای دارد و وحتی اگر صالحی می‌گوید من نباید چنین مصاحبه‌ای می‌کردم، از این ایده دست نمی‌کشم. من هم جای صالحی بودم، برای اینکه همه چیز را از خودم دور می‌کردم، چنین صحبت‌هایی کرده و دادرس را قربانی می‌کردم، اما اختلاف‌های داخلی را نباید رسانه‌ای کرد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۱:۴۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای صالحی... ... اصلادیدی خداچه کارکردباتاج ناحق. شمابروبراخودشیرینی تاج وسه پاهان. درودجناب داد رس
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۱۶:۵۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
نمیگم از دست بی عدالتی های شما عوامل رنگی و جناب سلطانی فر،،،اون رسانه های دور و مجامع ورزشی جهانی ب داد ورزش وتیم های لیگ برتری و دسته یکی برسن والا تا ۱۴۰۰همه باید قربانی یک تیم وتصمیم های غلط شما بشن
آخرین اخبار