اعلام وضعیت سفید در قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت : اعلام وضعیت سفید در این شهرستان به معنای پایان بحران کرونا نیست و مردم همچنان باید موازین و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : روز گذشته از طریق ستاد ملی کرونا تعدادی از شهر‌های کشور به لحاظ ویروس کرونا وضعیتشان سفید اعلام شد که شهرستان قصرشیرین هم یکی از آن‌ها بود.

او گفت : با توجه به اعلام وضعیت سفید قصرشیرین باید منتظر اعلام نظر ستاد ملی کرونا و استاندار کرماشاه باشیم تا دستورالعمل‌های مربوطه در این شهرستان را به ما اعلام کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: خوشبختانه باتوجه به همکاری و مشارکت و درک بالای مردم قصرشیرین و رعایت توصیه‌های بهداشتی، این شهرستان از نظر ابتلای بیماری کرونا در رتبه آخر استان کرمانشاه قرار دارد که نشان از رعایت بهداشت توسط مردم و تلاش‌های مجموعه ستاد کرونا در شهرستان بوده است.

تاتار ادامه داد: مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قصرشیرین باتوجه به تردد روزانه هزاران دستگاه کامیون و افراد در مرز پرویزخان کار آسانی نبود، ولی تدابیر لازم برای مرز پرویزخان به خوبی لحاظ شد.

او با قدردانی از مردم قصرشیرین برای رعایت نکات بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: با ابلاغ استاندار کرمانشاه و دستورالعمل‌های مربوطه برای شهرستان‌های وضعیت سفید اقدام‌های لازم را لحاظ خواهیم کرد.

او گفت: رعایت نکات بهداشتی و دوری از تمجع همچنان مدنظر مسوولان برای مقابله با بیماری کرونا است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار