پخت روزانه بیش از ۵۰۰ پرس غذا برای نیازمندان زالیان شازند

در طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان روزانه بیش از ۵۰۰ پرس غذا برای نیازمندان زالیان شازند پخت می‌شود.

پخت روزانه بیش از ۵۰۰ پرس غذا برای نیازمندان زالیان شازندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با آغاز به کار طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان به صورت متمرکز در بخش زالیان شهرستان شازند کمیته امداد امام خمینی روزانه غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع می‌کند.

مقدم مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش زالیان شهرستان شازند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: طرح اطعام مهدوی در طول ماه مبارک رمضان اجرا و بسته‌های غذایی گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مقدم افزود: این طرح در ماه مبارک رمضان که اوج تبلور انفاق و همدلی است با پخت روزانه بیش از ۵۰۰ پرس غذا برای نیازمندان، در تمامی مناطق محروم و مددجویان کمیته امداد اجرایی و عملیاتی می‌شود.

او اضافه کرد: امیدواریم با مشارکت مردم نیکوکار و نهاد‌های حمایتی و انقلابی بتوانیم این آمار را تا دو برابر و حتی بیشتر افزایش دهیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش زالیان شهرستان شازند تاکید کرد: تمامی مراحل تهیه مواد غذایی لازم، طبخ و توزیع غذا طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت انجام شده و بسته‌های غذایی در ظروف یک‌بار مصرف بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

او با دعوت از همه مردم نیک‌اندیش شهرستان شازند برای پیوستن به این طرح تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با پیوستن به رزمایش ملی بخشش ایرانیان و طرح اطعام مهدوی، کمک‌های خود را به شماره کارت پرداخت کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.