تشدید اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان قدس

نظامیان رژیم صهیونیستی اقدامات ظالمانه و قهریه بیشتری علیه شهروندان فلسطینی در روستای بیت اکسا در شهر اشغالی قدس اتخاذ کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری وفا فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی اقدامات ظالمانه و قهریه بیشتری علیه شهروندان فلسطینی در روستای بیت اکسا در شمال غربی شهر اشغالی قدس اتخاذ کردند.

سعاده الخطیب، رئیس شورای روستای بیت اکسا گفت: نظامیان اشغالگر با تشدید تدابیر قهریه بر ضد شهروندان فلسطینی در روستای بیت اکسا از ورود و خروج آنان جلوگیری می‌کنند.

الخطیب افزود: نظامیان اشغالگر از ابتدای ماه مبارک رمضان اعمال محدودیت و خفقان در روستای بیت اکسا را در پیش گرفتند و مشکلات و رنج‌های ساکنان این روستا در نتیجه اقدامات ظالمانه نظامیان صهیونیستی افزایش یافته است.

وی از نهاد‌ها و طرف‌های مسئول خواست اقدام فوری برای کاهش مشکلات و رنج‌های شهروندان این روستا انجام دهند.

سعاده الخطیب تصریح کرد نظامیان اشغالگر در روند ورود کالا‌های تجاری به بیت اکسا به ویژه در این ماه عزیز کارشکنی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند انواع کالا‌ها به اندازه کافی و مورد نیاز مردم وارد روستا شود.

الخطیب گفت روستای بیت اکسا با دیوار نژادپرستانه حائل و شهرک‌های صهیونیست نشین واقع در غرب شهر قدس محاصره شده است و تنها یک ورودی به روستا وجود دارد که نظامیان اشغالگر با ایجاد ایست بازرسی در آنجا و اقدامات غیر انسانی خود در تلاش برای کوچاندن اجباری شهروندان فلسطینی هستند.

وی خاطر نشان کرد نظامیان اشغالگر بخش اعظم روستای بیت اکسا را تصرف کردند و اکنون در تلاشند تا دو هزار نفر از جمعیت ساکنان روستا را در یک منطقه کوچکی حصر و در نهایت آنان را وارد به کوچ اجباری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار