فردا؛ روز مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم‌صهیونیستی

عضو کمیته پیگیری گروه‌های ملی و اسلامی در نوار غزه از مردم فلسطین خواست فردا در مراسم مخالفت با عادی‌سازی روابط با اشغالگران اسرائیلی شرکت کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «اشرف زاید» عضو کمیته پیگیری گروه‌های ملی و اسلامی در نوار غزه از ملت فلسطین در سراسر منطقه خواست فردا در مراسمی به مناسبت روز مخالفت با عادی سازی روابط با اشغالگران اسرائیلی شرکت کنند و پرچم‌های فلسطین را بر روی پشت بام‌های خانه‌هایشان نصب کنند.

اشرف زاید گفت: «از ملت خود در غزه، کرانه باختری، قدس و محل‌های حضور آوارگان دعوت می‌کنیم تا روز جمعه آینده هشتم ماه مه سال ۲۰۲۰ را روز مخالفت با عادی سازی روابط اعلام کنند و پرچم‌های فلسطین را به اهتزاز درآورند و خانواده‌ها با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین به بالای پشت بام‌ها بروند. این اقدام برای به صدا درآوردن زنگ خطر در برابر امت (اسلامی) و هشدار دادن به آن‌ها درباره این سرطان صهیونیستی و جنایت هایش در حق ملت فلسطین در هفت دهه گذشته است». 

روز گذشته نیز گروه‌های فلسطینی در غزه در واکنش به پخش سریال‌هایی از شبکه‌های سعودی در ترویج عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار مقاومت همه‌جانبه جوامع عربی در برابر عادی‌سازی روابط با این رژیم شدند.

پیش از این نیز «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در خلال نشست مجلس قانونگذاری فلسطین از پارلمان‌های عربی و اسلامی خواست تا همه تلاش خود را برای تصویب قوانین سختگیرانه علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به کار گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار