پیشتازی سیرجان در توزیع کمک های مومنانه

سرپرست فرمانداری گفت: شهرستان سیرجان با کمک مومنانه رتبه اول در توزیع بسته‌های معیشتی را در بین تمامی شهرستان‌های کشور به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان با حضور سرپرست فرمانداری و اعضای این شورا در بخش گلستان و با هدف بررسی و رفع مشکلات این بخش تشکیل شد.

 سهراب بهاءالدینی ، سرپرست فرمانداری در این جلسه ابتدا با اشاره به حضور فعال و قابل ستایش تمامی ارگان‌های مربوطه در طرح کمک مومنانه گفت: خوشبختانه در این طرح توانستیم خانواده‌های بسیاری را تحت پوشش قرار دهیم. در مرحله اول این طرح بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی با کمک شرکت‌های معدنی و خیرین جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

او افزود: روز گذشته نیز وارد مرحله دوم این طرح شدیم که در روز اول حدود ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد. در مرحله دوم نیز ده هزار بسته بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد. شهرستان سیرجان با این اقدام خیرخواهانه رتبه اول در توزیع بسته‌های معیشتی در بین تمامی شهرستان‌های کشور را به دست آورده است.

سرپرست فرمانداری ویژه در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات خوبی که در بخش گلستان انجام شده است اشاره کرد و گفت: توسعه شهرستان به خوبی قابل مشاهده است که بخشی از آن در بخش گلستان و با همت معین اقتصادی این بخش و نماینده به خوبی قابل رویت می‌باشد.

معین اقتصادی بخش گلستان یکی از فعال‌ترین معین‌های استان است که طرح‌های بسیار خوبی در این بخش اجرا کرده است.

او افزود: صبح امروز از کارگاه تولید قطعات و چهار کارگاه تولید ماسک در بخش گلستان بازدید شد.

در ادامه این جلسه بخشدار گلستان، روسای ادارات راهداری، آبفا، گاز، بنیاد مسکن و مخابرات گزارشی از عملکرد خود در این بخش را ارائه دادند.

همچنین در بخشی از مصوبات این جلسه مقرر شد گازرسانی به یکی از روستا‌های بخش پیگیری شود و مشکل زمین کارخانه تولید قطعات، مسئله دفع زباله و بحث جاده کفریز در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار سیرجان در پایان این جلسه گفت: آماده هرگونه نامه نگاری و مکاتبه برای رفع مشکلات بخش گلستان هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار