اعطای تسهیلات روستایی به ۲۵ طرح بوم گردی در کرمان

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اعطای تسهیلات اشتغال روستایی به ۲۵ طرح بوم گردی در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   رضا بردبار، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه اشتغال شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، گفت: در این جلسه از ۲۶ طرح پیشنهادی برای دریافت تسهیلات روستایی ۲۵ طرح مورد موافقت گرفت.

او افزود: طرح‌های پیشنهادی مربوط به شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، رودبار و منوجان و همچنین شهرستان انار در شمال استان بوده است.

بردبار با بیان اینکه ۸ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان از محل برنامه قانون حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری به طرح‌های مذکور اختصاص داده می‌شود، تصریح کرد: با راه اندازی این اقامتگاه‌ها زمینه اشتغال ۶۱ نفر مهیا خواهد شد.

او با اشاره به اینکه تسهیلات اعطایی برای توسعه و تجهیز اقامتگاه‌های مذکور است، بیان کرد: استان کرمان دارای ۳۳۰ اقامتگاه بوم گردی است که در سال‌های اخیر مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بوم گردی ، صنایع دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار